Brojke sa međunarodnog tržišta su kasnile, ali sada i službeno možemo reći da je Barbie prešla prag od milijardu dolara.
Film o lutki koja se (ne) snalazi u stvarnom svijetu je do ponedjeljka zaradio $1,032,839,248, što predstavlja sveukupnu globalnu zaradu, koju možemo dalje razdijeliti na omjer od 56% na 44% u korist međunarodnog tržišta. No, Barbie u sedmicama što slijede bez problema prijeći i onaj malo manje marketabilan, ali ništa manje važan prag od pola milijarde dolara zarade na domaćem tržištu u SAD-u.
Premda je put prema milijardi bio relativno lak za sam film, prognostičari su se uoči izlaska mučili sa predviđanjima. Sumnje su bile raspršene nakon što je film nadmašio očekivanja za uvodni vikend, a tokom sljedeće sedmice i drugog vikenda nastavio bilježiti snažnu zaradu. Uparena sa Nolanovim Oppenheimerom, Barbie je postala fenomen u kino-dvoranama koji je, kako se ispostavlja, postao melem za muke filmske industrije na koncu ljetne sezone.
Finansijski uspjeh Barbie se može pripisati dobrom odzivu publike, meme-kulturi koja se stvorila oko ovog naslova i Oppnheimera na društvenim mrežama, ali i jednoj zaista energičnoj marketinškoj kampanji. Warner Bros. i partneri su uložili još uvijek nepoznat, ali bez sumnje pozamašan iznos u višemjesečnu kampanju u digitalnom i stvarnom prostoru, vodeći se krilaticom - Ukoliko volite Barbie, onda je ovo film za vas. Ukoliko mrzite Barbie, onda je ovo film za vas.
Voljeli ili ne voljeli, kampanja je urodila plodom od jedne milijarde dolara u tri sedmice igranja u kino-dvoranama.