Amazon se može pohvaliti gledanošću svoje nove postapokaliptične serije, Fallout.
Gledanost za Fallout je sve samo ne apokaliptična, ako je suditi po brojkama koje je objavila rejting kompanija Nielsen. Retro-futuristička pustolovina kroz nuklearnu pustoš zavrijedila je 2,901 milion minuta između 8. i 14. aprila ove godine, čime je postala najgledaniji streamovani sadržaj te sedmice sa ugodnom prednošću nad Bluey, kao i Amazonov nagledaniji sadržaj uopće.
Dakako, popularnost videoigara koje su nadahnule seriju igrala je nemalu ulogu u uspjehu serije, ili barem početnom. Prva sezona je imala zagarantovanu publiku, odnosno pažnju igrača koji su bili željni vidjeti adaptaciju. Posredno, igrači su bez sumnje pridonijeli širenju svjesnosti o seriji do šire publike, a šira publika je ono što serija mora pridobiti kako bi dobila produženje od strane Amazona.
Konačno, brojke Nielsena, premda ne predstavljaju savršeni presjek gledanosti sveukupnog američkog gledateljstva, svakako jesu pouzdanije od podataka koje dobivamo od streaming servisa, što uključuje i Amazon Prime. Bacimo pogled sada na konkretne brojke:
Sadržaj |
Gledanost (milion minuta) |
platforma |
1. Fallout |
2,901 |
Amazon Prime |
2. Bluey |
1,394 |
Disney+ |
3. Grey´s Anatomy |
1,093 |
Netflix/Hulu |
4. Vikings |
961 |
Netflix |
5. The Resident |
930 |
Neflix/Hulu |
6. Unlocked: A Jail Experiment |
889 |
Netflix |
7. NCIS |
854 |
Netflix/Paramount+ |
8. Family Guy |
734 |
Hulu |
9. Bob´s Burgers |
679 |
Hulu |
10. Wish |
642 |
Disney+ |
Kako se može vidjeti u trećoj koloni tabele, zastupljenost Netflixa više nije tako dominantna. Hulu se plasirao na četiri od šest mjesta, doduše dijeleći sadržaj sa Netflixom u dva slučaja. Dalje, sadržaj koji jeste najzastupljeniji sastoji se od starijih serija, koje se mogu pohvaliti velikim brojem epizoda, ali i retencijom gledatelja. Noviji sadržaj, pak, mora se namučiti kako bi se domogao pažnje gledateljstva.