Rejting kompanija Nielsen je ažurirala svoju ljestvicu gledanosti i potvrdila uspjeh Netflixove nove serije One Piece.
Kako Nielsen otkriva sa brojkama sa početka septembra, One Piece je ostvario 1,31 milijardi minuta gledanja u sedmici između 28. augusta i 3. septembra, čime je adaptacija popularnog japanskog stripa i animea postala najgledanija serija u kategoriji sadržaja isključivo dostupnog na streaming servisima, a druga po sveukupnoj gledanosti u SAD. Popularna serija Suits sa 2,45 milijardi minuta gledanja ostaje na vrhu u toj kategoriji.
Naravno, Netflix je već bio procijenio One Piece kao uspjeh kada je streaming servis ekspresno dao zeleno svjetlo za stvaranje druge sezone uprkos mnogim nedaćama koje je štrajk u Hollywoodu prouzrokovao u zadnjih nekoliko mjeseci. Netflix se vodio svojim internim brojkama, koje su nama dostupne na pregled uz poluprovidni filter, zbog čega je teško zaista procijeniti uspjeh jedne serije ili filma u odnosu na drugu.
Po brojkama koje nam je pružio Nielsen, može se vidjeti da je One Piece nadmašio drugu aktualnu seriju u ovom trenutku na ponudi Netflixovog konkurenta. Star Wars serija Ahsoka je u istom periodu zbrojila 487 miliona minuta gledanja, što predstavlja osjetan pad od uvodne sedmice kada je serija bilježila preko 800 miliona minuta gledanja. U ovom pogledu One Piece ima prednost što dolazi pred gledatelje u cijelosti, što povećava dostupnost sadržaja, što zauzvrat jamči veći broj gledanja, barem na početku.
One Piece tek treba da se pokaže kao dugoročni igrač na streaming tržištu. U tom slučaju, takozvani "binge model" u kojem serija stiže pred gledatelje bi se mogao pokazati kao Ahilova peta.