Premda je Barbie "odnijela" bolji dio zarade filmskog fenomena poznatog kao "Barbenheimer" na blagajnama kino-dvorana, izgleda da će druga polovica ovog neobičnog dvojca pokupiti više novaca sa izlaskom na digitalnim platformama.
Naime, Deadline prenosi brojke o uspjehu koji bilježi Oppenheimer nakon svog prvog vikenda dostupnosti na vodećim digitalnim platformama. Nolanov trosatni biopic posvećen ocu atomske bombe je tokom vikenda privukao pažnju 388 hiljada američkih kućanstava, odnosno 25 hiljada kućanstava više od Barbie, koja je stigla na video on-demand platfome u SAD prije dva mjeseca.
Brojke posrijedi su one iz Samba TV, kompanije koja se bavi bilježenjem gledanosti sadržaja isključivo na pametnim TV-ovima. Budući da ovi uređaji služe istovremeno kao produžetak tradicionalnog medijskog sadržaja, ali i kao zamjena za isti u digitalnoj eri, na brojke iz Samba TV se može gledati kao pouzdane barem po pitanju mjerenja interesa za neki film ili seriju. U odsustvu pouzdanih brojki od strane streaming servisa, Samba TV i Nielsen su česta zamjena za konkretne podatke.
Što se tiče Oppenheimer, film pored digitalnog izlaska uskoro dobiva i kućno izdanje u BluRay formatu, koji je tvorac filma nedavno podcrtao kao ključnim za očuvanje filma kao medija u cijelosti. Nolan je dovoljno posvećen očuvanju fizičkih medija da predvodi promotivnu kampanju pred izlazak svojeg najskorijeg filma u kućnom formatu, tako da će Oppenheimer dobiti sve mogućnosti da pronađe svoju "drugu" publiku poslije napuštanja kino-dvorana.