Nakon osvajanja kino-dvorana, Mario i Luigi se pripremaju za osvajanje digitalnih platformi sa izlaskom na Universalovom streaming servisu Peacock.
The Super Mario Bros. Movie svoj digitalni debi doživjet će ekskluzivno na ponudi Peacocka 3. augusta. Hoće li dodatak jednog filma dovesti do povećanja pretplatnika?
Zaradivši preko milijardu dolara (tačnije $1,341,130,092) The Super Mario Bros. Movie se može bez tračka sumnje nazvati snažnim uspjehom. Štaviše, film je trenutno najunosniji naslov tekuće godine, a Universal se nada da će se dio uspjeha filma u kino-dvoranama prenijeti i na njihov streaming servis. U najmanju ruku, može se reći da se dosta očekivanja stavlja na jednu stavku na ponudi iz gledišta korisnika, odnosno potencijalnog novog pretplatnika.
S druge strane, ukoliko Universal i Nintendo produže svoju suradnju i razviju franšizu sa Mariom i ostalim likovima iz Nintendovih igara, ekskluzivna dostupnost na Peacocku bi dugoročno mogla dovesti do rasta broja pretplatnika. Tržište se u međuvremenu mijenja - novi modeli se isprobavaju, novi pristupi se usvajaju, a neki od aktualnih igrača možda neće biti u igri za nekoliko godina.