Još jedna sedmica i još jedan vikend su iza nas u vrlom novom svijetu izlaganja filmova, finansijskih prognoza i ostalih popratnih vradžbina. U minuloj sedmici, Kina je po prvi put preuzela prvo mjesto u periodu jesen-zima od SAD kao vodeći izlagač filmova, čime su dvije zemlje zamijenile mjesta na tržištu. Ipak, za razliku od mnogih mjesta u Evropi, američka kina su otvorena – uglavnom otvorena, treba reći, budući da su dvorane u velikim gradovima na obalama još uvijek zatvorene odlukama lokalnih vlasti.
S time na umu, ovaj pregled najunosnijih naslova na američkim blagajnama tokom vikenda 23-25. oktobra prati odjeke prošle sedmice, pri čemu Honest Thief sa Liamom Neesonom još uvijek odnosi zaradu iz blagajni, ali i srca gledatelja sa svojom, recimo tako, sentimentalnijom izvedbom filma o pljački. Sličan učinak kod kritičara, pak, uglavnom je odsutan. Ostatak družina na tri vodeća mjesta, The War With Grandpa i Nolanov Tenet zadržali su svoja mjesta od prošlog vikenda. Novitet na listi je The Empty Man, koji se družini pridružuje na četvrtom mjestu.
A sada, bacimo pogled i na konkretne brojke:
Film |
vikend zarada |
total. zarada |
1. Honest Thief |
$2,350,000 |
$7,476,274 |
2. The War With Grandpa |
$1,882,672 |
$9,719,719 |
3. Tenet |
$1,300,000 |
$52,500,000 |
4. The Empty Man |
$1,265,000 |
$1,265,000 |
5. The Nightmare Before Christmas |
$577,000 |
$1,900,000 |
6. Hocus Pocus |
$530,000 |
$4,372,000 |
7. Monsters Inc. |
$494,000 |
$494,000 |
8. After We Collided |
$420,000 |
$420,000 |
9. 2 Hearts |
$320,000 |
$989,822 |
10. The New Mutants |
$286,000 |
$23,153,714 |
Prije izbijanja krize, na popisu prvih deset najprofitabilnijih naslova na američkim blagajnama navikli smo na zarade u rasponu od desetak miliona dolara preko vikenda, do donjeg dijela prve milionske dekade. U novim uslovima, na vrhu ljestvice viđamo zaradu kakvu smo ranije viđali na osmom, devetom, desetom ili čak nižem mjestu. Gledajući tako, brojke govore za sebe o zdravlju industrije u 2020.
Zdravija vremena, s druge strane, Disney očekuje sa strategijom ponovnog plasiranja oprobanih filmova iz svog portfolija, odnosno portfolija koje je studio kupio u prošloj deceniji. Novi predstavnike ove strategije je Monsters Inc. – Pixarev klasik iz 2001. u režiji Petea Doctera, sa kojim je studio ukoračio u 21. vijek i novu eru animacije.