Kino-dvorane i drive-in kina su otvoreni za javnost u Sjedinjenim Američkim Državama već nekoliko sedmica, doduše gotovo isključivo u manjim sredinama u unutrašnjosti. Veliki gradovi na obalama su još uvijek isključeni iz otvaranja bioskopa, zbog čega je skupljanje informacija o prodaji ulaznica u mnogočemu otežano. Broje stižu, no dosta sporije usporedno sa režimom rada na koji smo bili navikli.
Izostanak velikih gradova, kao što su New York, Los Angeles, ali i nekoliko velikih metropleksa između obala, očituje se i na samim brojakama. Zarade prošle sedmice, pa i svih sedmica od početka projekcija, prilično su niske. A ipak, uprkos tome, debiji novih naslova na ljestvici usađuju neku vrstu novog povjerenja u teatralni život igranog filma. Prateći taj optimizam, na prvom mjestu nalazimo novi naslov sa Liamom Neesonom u glavnoj ulozi, Honest Thief, u kojem imamo priliku gledati jednu zadnju veliku pljačku Neesonovog naslovnog poštenog lopova.
Odmah iza Neesona i Honest Thief, stiže komedija o međugeneracijskom sukobu sa Robertom De Nirom ulozi djeda koji mora očitati svojoj unučadi teške lekcije o životu i išijasu. Pored novih filmova, ovog vikenda smo imali priliku vidjeti pojavu i starih klasika, koji se vraćaju iz prošlosti na velika platna širom SAD. S time, na trećem mjestu nailazimo na The Nightmare Before Christmas, proslavljeni „međupraznični“ naslov, animiran putem sasvim britanske kadar-po-kadar metode.
Bacimo pogled na spisak najunosnijih filmova na američkim blagajnama:
Film |
vikend zarada |
total. zarada |
1. Honest Thief |
$3,700,000 |
$4,200,000 |
2. The War With Grandpa |
$2,501,707 |
$7,256,039 |
3. Tenet |
$1,600,000 |
$50,600,000 |
4. The Nightmare Before Christmas |
$1,323,000 |
$1,323,000 |
5. Hocus Pocus |
$756,000 |
$3,842,000 |
6. 2 Hearts |
$565,000 |
$565,000 |
7. The New Mutants |
$465,000 |
$22,721,526 |
8. Unhinged |
$425,000 |
$20,038,300 |
9. Love And Monsters |
$255,000 |
$255,000 |
10. The Kid Detective |
$135,000 |
$135,000 |
Premda je studio odlučio povući svoje nove i zvučne naslove iz kino-dvorana, Disney se ipak uspio uvući u sedmični spisak pomoću svoja dva stara naslova, Hocus Pocus i The Nightmare Before Christmas, što odgovara sezoni dočeka Noći vještica. Tematski pogodno, ali i vrlo unosno, pošto nova izdanja ovih filmova predstavljaju najminimalniji rashod za studio koji, pak, može zabilježiti pristojnu zaradu, imajući okolnosti na umu.
Tenet ostaje bolna tačka svakog pregleda zarade na blagajnama, budući da je tek u svojoj sedmoj sedmici igranja ostvario zaradu od 50 miliona dolara, koliko je iznosila zarada za Dunkirku premijernom vikendu tog Nolanovog filma. Progrešan film u pogrešno vrijeme – glavni je zaključak većine prognostičara, čije su sada nade okrenute više filmovima nalik na one koji popunjavaju prva dva mjesta u ovosedmičnom izdanju našeg pregleda najunosnijih filmova.