S drugim decembarskim vikendom iza nas, na vrhu ljestvice – tačnije, na prvih pet mjesta – nema bitnih promjena. Frozen II, Knives Out i Ford v Ferrari su zadržali svoja redna mjesta, a omjer zarade je uglavnom isti, premda treba napomenuti da je od prošle sedmice Ford v Ferrari uspio domaći se više dvorana nego Knives out. Iza navedenih naslova slijede Queen & Slim i A Beautiful Day in the Neighborhood, tim redom, koji su nastavili trendove postavljene prošle sedmice.
Međutim, iza njih, na šestom mjestu ovog vikenda se našao Dark Waters sa Anne Hathaway i Markom Ruffalom, film o ekološkim zločinima velikih američkih kompanija, koji je skočio trinaest mjesta u odnosu na svoju poziciju prošle sedmice. Drugim riječima, Dark Waters je sa dna ljestvice prvih dvadeset filmova skočio na sredinu prvih deset, zaradivši pri tome malo više od četiri milion dolara, naspram skromnog jednog miliona zarade prošlog vikenda.
Takvi skokovi nisu bez presedana, ali ipak bodu u oči kada naiđemo na na njih. Dalje, skok dolazi u trećoj sedmici igranja filma u kinima, Dark Waters je stigao u američka kina 22. novembra, tačnije njih četiri, sa prosjekom zarade u oko 25 do 30 hiljada dolara dnevno u svoja prva dva vikenda. Svoju drugu sedmicu igranja film je započeo projekcijama u još 87 kina, a ovu započinje njih dvije hiljade.
Neki filmovi, izgleda, kasno procvjetaju.
Sad bacimo pogled na konkretne brojke:
Film |
vikend zarada |
total. zarada |
1. Frozen II |
$34,670,000 |
$337,594,901 |
2. Knves Out |
$14,150,000 |
$63,486,491 |
3. Ford v Ferrari |
$6,537,000 |
$91,110,353 |
4. Queen & Slim |
$6,530,000 |
$26,864,005 |
5.A Beautiful Day in the Neighborhood |
$5,200,000 |
$43,120,415 |
6.Dark Waters |
$4,100,000 |
$5,284,749 |
7. 21 Bridges |
$2,880,000 |
$23,932,696 |
8. Playing with Fire |
$2,000,000 |
$41,982,325 |
9. Midway |
$1,940,000 |
$53,402,471 |
10. Joker |
$1,040,000 |
$332,141,623 |
Nema sumnje da je Frozen II Disney zagrnuo novcem, dovoljno da će im biti potrebna lopata za snijeg, a možda i grtalica. Ipak, uočljiva je razlika u konačnim zaradama između prvog i drugog, a potom drugog i trećeg mjesta na ljestvici, što ponovo podiže pitanje zdravlja američke filmske industrije na blagajnama. Industrija voli porodične filmove poput Frozen II jer garantuju „duplu“ kartu po gledatelju, budući da je posrijedi naslov prvenstveno namjenjen za djecu, barem jedan roditelj će pratiti ciljanog gledatelja u kino-dvoranu, a to je tek minimalni prodaja karte za distrubutera, pošto su vikendom dvorane pune roditelja i djece.
Ipak, i pored uspjeha Frozen II, govorkanja se nastavljaju o silaznom trendu posjećenosti kinima u SAD. Trenutno na raspolaganju imamo samo brojke agregirane od strane korisnika portala posvećenih praćenju trendova na blagajnama, a one dolaze javno dostupnih podataka koje nude kino-lanci i distrubuteri, koji mogu, ali ne moraju biti istovjetni onima koji su dužni prijaviti poreznim agencijama. S time na umu, konkretan odgovor vjerovatno nećemo dobiti u skorije vrijeme.
U drugim vijestima: Joker je još uvijek u prvih deset, u svojoj desetoj sedmici igranja u kino-dvoranama.