Box office: "Onward" bez ponavljanja uspjeha "Toy Story 4"

Box office: "Onward" bez ponavljanja uspjeha "Toy Story 4"

Svojim debijem u vrijednosti od 40 miliona dolara, Onward je dokazao da je brend Pixara kao animacijskog studija prisutan, ali i da je vlasniku Pixara, Disneyju, sve teže redati višemilionske uspjehe vikend za vikendom. Nakon mlakog dočeka The Call of the Wild, uprkos činjenici da je glavna zvijezda tog filma jedinstveni Harrison Ford, Disney se uspio vratiti u kino-dvorane putem svoje pridružnice, Pixara, ali i para mlađih i danas relevantnijih zvijezda koje su posudile glasove glavnim junacima Onward.

Kao Star Lord i Spider-Man, Chris Pratt i Tom Holland su imali usporedno malo prostora za interakciju, u onom opsegu koji im je ponuđen u glasovnoj postavi Onward, a to nije promaklo ni šefovima Pixara i Disneyja. Karizmatični glumci iza glavnih uloga su vjerovatno bili okosnica planova studija, a potpisna mješavina emocionalne rezonantnosti i vizuelne šarolikosti je vjerovatno pala u drugi plan. Ma šta god bio uzrok, jasno je da Onward nije uspio ponoviti uspjeh Toy Story 4, koji je svog premijernog vikenda zaradio malo više od 120 miliona dolara. Naravno, riječ je o četvrtom nastavku serijala filmova s kojim je ogroman broj ljudi emocionalno povezan sada već decenijama, dok je Onward novo intelektualno vlasništvo, njegovi likovi su novi, također, kao i svijet u kojem obitavaju.

Odmah iza Onward, slijedi sablasni držalac drugog mjesta, The Invisible Man, koji nastavlja ostavljati duboke utiske kada je u pitanju njegova zarada. Tumačenje klasičnog Universalovog lika u režiji Leigha Whannella je u dvije sedmice igranja zaradilo $98,263,570 naspram produkcijskog budžeta od $7,000,000. Čak ako i dodamo još dodatnih sedam miliona dolara za marketing, sa 14 miliona dolara rashoda naspram gotovo 100 miliona zarade, The Invisible Man je još uvijek neosporivo basnoslovno profitabilan film za Universal Studios.

Joker Todda Phillipsa se često spominje kao izuzetno profitabilan film, ostvarivši zaradu od malo više od milijarde dolara naspram budžeta od 55 miliona, ali budžet The Invisible Man je osam puta manji. Naravno, riječ je o različitim žanrovima, različitim očekivanjima publike, ali i uz sve dužno poštovanje, i o drugačijim kalibrima filmskih autora iza dva naslova. No, svejedno, oba fima u svom omjeru pokazuju da je moguće stvarati vrlo unosne filmove sa umjerenim, pa i opipljivo manjim budžetima, što se može u vrlo bliskoj budućnosti pokazati kao grana spasa filmskoj industriji.

Sada, iskoristimo priliku i bacimo pogled na konkretne brojke:

     Film

vikend zarada

total. zarada

 1. Onward

$40,000,000

$40,000,000

 2. The Invisible Man

$15,150,000

$52,693,570

 3. The Way Back

$8,500,000

$8,500,000

 4. Sonic The Hedgehog

$8,000,000

$140,818,152

 5. The Call of the Wild

$7,000,000

$57,483,738

 6. Emma

$5,000,000

$6,892,065

 7. Bad Boys for Life

$3,050,000

$202,028,103

 8. Birds of Prey

$2,160,000

$82,560,582

 9. Impractical Jokers: The Movie

$1,845,000

$9,697,091

 10. My Hero Academia: Heroes Rising

$1,528,753

$12,724,716

Na trećem mjestu ljestvice, nailazimo na The Way Back, dramu koja svojoj glavnoj zvijezdi služi kao službeni povratak na veliko platno i svijet filma. Ben Affleck je i ranije imao nevolja iza kulisa, ali glumčevo zdravlje je posrnulo za vrijeme snimanja Triple Frontier za Netflix, ili po okončanju istog, što će nedugo potom dovesti do kratke pauze u njegovom profesionalnom životu. Za svoj povratak, Affleck je odabrao daleko manji film nego što bi se očekivalo od jednog od zvučnijih holivudskih imena. A ipak, mala sportska drama je ovog vikenda uspjela doskočiti do trećeg mjesta na popisu najprofitabilnijih američkih filmova.

Prethodna
Scott Derrickson preuzima novi projekt pod nazivom "Bermuda"
Sljedeća
James Wan gradi novog Universalovog "Frankensteina"