Od dva filma sa klaunovima u središtu radnje koji su se borili za pažnju publike, horor Terrifier 3 je lako svladao Joker: Folie a Deux.
Rat klaunova je pošao po zlu za Joker 2 već na samom početku vikenda, a do nedjelje je postalo jasno da će novi film Todda Phillipsa doživjeti ozbiljan pad zarade. Sa zarađenih 7,05 miliona dolara, isti iznosi čak 81% manje u odnosu na uvodni vikend, što Folie a Deux stavlja na treće mjesto.
Tokom vikenda, dosta bolje je igrao The Wild Robot, koji nalazimo na drugom mjestu. Beetlejuice Beetlejuice, sada dobro poznat naslov na ljestvici nalazimo na četvrtom mjestu, a odmah ispod toga unikatni biografski film posvećen muzičaru i kreativcu Pharrellu Williamsu, a publici predstavljen u obliku Lego kockica. Na sedmom mjestu imamo Saturday Night, film Jasona Reitmana o prvom, naizgled katastrofalnom emitiranju komične emisije SNL.
Bacimo pogled na konkretne brojke dolje:
Film |
vikend zarada |
total. zarada |
1. Terrifier 3 |
$18,300,000 |
$18,300,000 |
2. The Wild Robot |
$13,450,000 |
$83,737,190 |
3. Joker: Folie a Deux |
$7,054,527 |
$51,611,000 |
4. Beetlejuice Beetlejuice |
$7,050,000 |
$275,617,135 |
5. Piece by Piece |
$3,800,000 |
$3,800,000 |
$3,650,000 |
$52,851,054 |
|
7. Saturday Night |
$3,435,000 |
$4,188,731 |
8. My Hero Academia: You´re Next |
$3,007,420 |
$3,007,420 |
9. The Nightmare Before Christmas |
$2,300,000 |
$2,300,000 |
10.The Apprentice |
$1,580,000 |
$1,580,000 |
Reći da je Joker: Folie a Deux imao katastrofalan drugi vikend čini se suvišnim, kada se brojke uporede. Stvari postaju samo gore po nastavak kada se u analizu uključi i izvorni film. Joker iz 2019. bio je nenadani hit. Mediji su film dočekali s upozorenjima i najavama nasilja (koje se nije obistinilo), dok je publika film dočekala sa skepsom u sjeni narativnih razočarenja u DC-jevom filmskom univerzumu koja su prethodila Phillipsovom filmu. No, jednom kada je film stigao pred publiku, postalo je očito da je riječ o sasvim drugačijem ostvarenju od onog što je bilo očekivano.
Za Folie a Deux, mnijenje je također bilo skeptično. Čim je Phillips najavio da će film biti mjuzikl, lampice za upozorenje se su se počele paliti. Mjuzikli u modernom filmskom okruženju ne prolaze dobro kod opće publike, kao prvo. Kao drugo, dok publike koja se interesira za mjuzikle, stripovska tematika, ma koliko tanka zaista bila, mogla bi biti sasvim odbojna.
Međutim, gdje se prvi i drugi film razilaze jeste zaokret mnijenja.
Ubrzo nakon početka igranja, publika je prigrlila prvi Phillipsov film, koji je ostvario rekordnu zaradu u odnosu na svoj budžet, prešavši prag od milijardu dolara uprkos dobnom rejtingu R, namijenjenom za zrelu publiku. Takav zaokret se nije manifestirao za Folie a Deux, a prilike nisu izgledne da će to desiti u danima što slijede.