Ništa novo na Zapadu, to jeste – na najvećem zapadnom tržištu filmske izložbe. U svojoj trinaestoj sedmici igranja, The Croods: A New Age se ponovo našao na prvom mjestu našeg popisa najunosnijih filmskih naslova sa $500,000 razlike između sebe i The Little Things, koji u svojoj četvrtoj sedmici igranja ostaje na drugom mjestu.
Ostatak ljestvice uglavnom izgleda istovjetno prošlosedmičnom izdanju našeg osvrta na brojke iz kino-dvorana. Jedina novina jeste ulazak kandidata za nagradu Oscara, Nomadlad u distribuciji Searchlight Picturesa, nekadašnjeg Fox Searchlighta. Prognostičari drže film Chloe Zhao na samom vrhu mogućih dobitnika prestižne nagrade Američke filmske akademije, ali stanje u kojem se nalazi filmska industrija i kino-dvorane teško mogu jamčiti i opipljiv finansijski uspjeh filmu.
Bacimo pogled sada na konkretne brojke:
Film |
vikend zarada |
total. zarada |
1. The Croods: A New Age |
$1,700,000 |
$50,854,205 |
2. The Little Things |
$1,200,000 |
$11,800,000 |
3. Judas and The Black Messiah |
$905,000 |
$3,390,000 |
$805,000 |
$42,692,000 |
|
5. The Marksman |
$775,000 |
$11,450,349 |
6. Nomadland |
$503,000 |
$503,000 |
7. Land |
$500,000 |
$1,626,205 |
8. News of The World |
$245,000 |
$11,706,560 |
9. The War With Grandpa |
$224,188 |
$20,329,117 |
10. Fatale |
$176,000 |
$6,247,673 |
Pa, poslije revizije brojki i laiku je jasno da je stagnacija čvrsto zahvatila filmsku industriju, odnosno njen najistureniji dio – izložbu. To je barem slučaj u SAD, koje su prošle godine predale prestižni naslov najvećeg filmskog tržišta Kini, čije su kino-dvorane tokom 2020. i u prve mjesece 2021. bile nerijetko otvorene, dok su američke dosta dugo bile nerijetko zatvorene. Zatvorena vrata i prinos koji je tokom prošle godine dolazio na kapaljku sada su industriju ostavili na čekanju kapitalne injekcije u obliku sredstava američke savezne vlade. Pored finansijskog vida pada, tu je prekidanje navike posjećivanja kino-dvorana od strane gledatelja, sada već naviknutih na streamovani sadržaj. Do jeseni, kako mnogi u industriji prognoziraju, trebali bismo imati tačniji odraz stanja od onog trenutno raspoloživog, kako o navikama gledatelja, pa tako i o budućnosti cijele industrije.