Novi animirani film iz radionice DreamWorksa, The Wild Robot, imao je dobar uvodni vikend, zaradivši 35 miliona dolara u američkim kino-dvoranama i osvojivši tako prvo mjesto na ljestvici sa ugodnom razlikom između sebe i donedavnog prvaka, Beetlejuice Beetlejuice.
Stvari su manje ružičaste za Megalopolis. Novo ostvarenje Francisa Forda Coppole, režisera koji nam je podario The Godfather i Apocalypse Now, svoj debi bilježi na šestom mjestu sa mršavih četiri miliona dolara, što se manje-više poklapa sa uglavnom skeptičnim predviđanjima za uspjeh filma uoči premijere.
Prije daljeg komentiranja, bacimo pogled na konkretne brojke dolje:
Film |
vikend zarada |
total. zarada |
1. The Wild Robot |
$35,000,000 |
$35,000,000 |
2. Beetlejuice Beetlejuice |
$16,040,000 |
$250,132,898 |
$9,300,000 |
$39,164,458 |
|
4. Devara Part 1 |
$5,600,000 |
$5,600,000 |
5. Speak No Evil |
$4,300,000 |
$28,140,120 |
6. Megalopolis |
$4,000,000 |
$4,000,000 |
$2,657,000 |
$631,257,109 |
|
8. My Old Ass |
$2,224,159 |
$2,851,474 |
9. Never Let Go |
$2,200,000 |
$8,252,523 |
10. The Substance |
$1,806,160 |
$6,865,275 |
Nade su bile male za Megalopolis od samog početka, a iste nisu porasle nakon prvih osvrta sa Cannesa u maju ove godine. Debiju u SAD-u su prethodila četiri mjeseca negativnih dojmova na društvenim mrežama i na portalima posvećenim filmu. Film trenutno "uživa" u ocjeni od 50% od strane profesionalnih kritičara na agregatnom portalu Rotten Tomatoes, te još nižoj ocjeni od 35% od strane običnih gledatelja. Niske ocjene, zajedno sa sentimentom na društvenim mrežama, daju utisak da film jednostavno nema svoju publiku.
Čak i da Megalopolis ima nešto kraće igranje i strukturu na koju je šira publika naviknuta, 2024. bi bila loša godina za ovaj film. Političke i društvene napetosti u Sjedinjenim Državama čine film o propasti starog Rima smješten u modernom svijetu odveć abrazivnim za prosječnog gledatelja, dok tanka, gotovo providna alegorija u srazu Cezara i Cicerona film čini nedorečenim i nedopečenim u očima profesionalnih kritičara, koji su već tokom svoje naobrazbe svarili koncepte sa kojima se Coppola poigrava u svom novom filmu. Jedina tačka pohvale s obje strane je vizuelni izgled filma i scenografija. S time na umu, koplja se ne lome oko Megalopolis. Ona su uperena u njegovom pravcu.