Disney planira skratiti igranje svojih naslova u kino-dvoranama

Disney planira skratiti igranje svojih naslova u kino-dvoranama

Izvršni direktor Disneyja, Bob Chapek, nedavno je najavio planove ovog studija i distributera da skrati period isključivosti svojih naslova u kino-dvoranama, odnosno bolne tačke spoticanja u svijetu filma – takozvanoga "teatralnog prozora." Chapek je izjavu dao za vrijeme obraćanja ulagačima i partnerima, navodeći promjenu u raspoloženju ili navici potrošača kao pozadinu moguće promjene u modelu distribucije.

Između ostaloga, Chapek je rekao:

Potrošač je vjerovatno nestrpljiviji nego ikada, naročito poslije cijele godine dostupnosti naslova u domu, kada god poželi. Mislim da nema povratka nazad. Sigurno ne želimo upropastiti igranje filma, ali mislim da gledatelji neće imati puno strpljenja za film koji skuplja prašinu mjesecima prije nego što dođe na streaming servis.

Chapek je ublažio metaforički udarac sa malo diplomatskog rječnika, ali stvarnost novog režima izlazaka, igranja i blagovremene migracije filmova se obrazuje. Warner Bros. trenutno ima najupadljiviji model sparivanja streamovanja sa tradicionalnom filmskom izložbom, ali isti nije ni prvi, ni zadnji. Gotovo svi vodeći studiji imaju neku vrstu plana za suradnju sa jednim od etabliranih streaming servisa, ili plan za razvijanje vlastitog, bilo za izravno plasiranje naslova, ili kao dodatni način skupljanja prihoda jednom kada film napusti kino-dvorane.

Kao krovna kuća Marvela, MCU-ja, Ratova zvijezda i LucasFilma, Disney ima ogroman uticaj na ostatak zabavne industrije, što će reći da će moguća odluka dati dodatni poticaj drugim studijima da skrate period od izlaska filma u kino-dvoranama do plasiranja na vlastite streaming servise.

Prethodna
Box office: Klasični dvojac "Tom and Jerry" osvojio vrh ljestvice
Sljedeća
"The Ice Road" sa Neesonom i Fishburneom stiže na Netflix