"Godzilla vs. Kong" ostvario zavidan uspjeh i na HBO Maxu

"Godzilla vs. Kong" ostvario zavidan uspjeh i na HBO Maxu

Sraz velikih filmskih čudovišta, Godzilla vs. Kong, ubrizgao je dozu optimizma u svijet filma, ali njegov uspjeh se prenio i na streaming servis HBO Max, pa se Warner Bros. može pohvaliti dvostrukim dobitkom. Naime, nezavisna rejting kompanija Samba TV je zabilježila gledanost filma od 3,6 miliona pregleda među pretplatnicima HBO Maxa.

3,6 miliona je sušta brojka, no kontekst je zanimljiviji. Konkretna mjera rejtinga jeste da su pretplatnici gledali barem pet minuta filma, što će reći da je 3,6 miliona korisnika HBO Maxa pregledalo barem pet minuta Godzilla vs. Kong. Dalje, brojke se odnose samo na korisnike pametnih televizora, ali ne i ostalih pametnih uređanja. Koliko je ljudi započelo filma i dovršilo ga, na svim uređajima? Samba nije ponudila tu brojku.

Daleko zanimljivija brojka bi bio broj ljudi koji se pretplatio na HBO Max radi Godzilla vs. Kong, i koji je broj gledatelja imao priliku gledati film u kino-dvoranama i na HBO Maxu, te se odlučio na potonju opciju. Jedna takva, pažljivo postavljena, anketa bi nam mogla razjasniti šta se dešava sa izborom šireg gledateljstva  između streaming servisa i kino-dvorana. Na raspolaganju nemamo jedno takvo istraživanje, što nam ostavlja samo anegdotalni okvir u kojem možemo voditi razgovor o budućnosti filmske industrije.

Prethodna
Rezime 7. Star Film Festa: Mnogo dobrih filmova i druženja
Sljedeća
Njujorške kino-dvorane traže povećanje kapaciteta prije ljeta