Uspjeh filma u modernom holivudskom okruženju uvijek privlači špekuliranje o nastavku, ili pak o građenju franšize za one zaista uspješne naslove. Isto važi za novi i (donekle) nenadani hit u kino-dvoranama, Barbie.
Rediteljica filma o lutki koja ulazi u stvarni svijet, Greta Gerwig, oglasila se o mogućnosti snimanja nastavka u redovima New York Timesa. Za poznati američki dnevni list Gerwig je izjavila da je Barbie u ovom trenutku sve što ima. Nešto detaljnije, rediteljica je dodala i sljedeće:
Osjećam se na kraju svakog filma da neću imati ideju za još, i da sam ostvarila sve što sam bila zamislila. Ne bih htjela pogaziti nečije snove, ali ja sam u ovom trenutku na nuli.
Gerwig je dalje u tekstu iznijela svoje iznenađenje uspjehom filma, no o dodatnom spominjanja nastavka nije bilo riječi.
Naravno, prvu i zadnju riječ o nastavku imaju Warner Bros. kao studio i distributer iza filma, te Mattel, poznati proizvođač igračaka, kao vlasnik intelektualnog vlasništva i Barbie brenda. Imajući na umu da Barbie nakon sedmice u kino-dvoranama stoji na 382 miliona dolara sveukupne globlane zarade, bilo bi pravo iznenađenje da se razgovori o stvaranju nastavka ne odvijaju na relaciji WB-Mattel - sa ili bez učešća Gerwig u razgovorima.