Poslije izvještaja koji smo dobili o Netflixovim uspjesima u prvom kvartalu 2021, danas dobivamo uvid i u stanje drugog konkurenta u svijetu streaming servisa, HBO Maxa. Naime, AT&T i Warner Media su svojim ulagačima i partnerima predstavili neke od bitnih brojki vezanih, između ostalog, za postignuća HBO Maxa na vrlo konkurentnom tržištu streamovanja sadržaja.
Brojke je predstavio izvršni direktor telekomunikacijskog diva, AT&T-a, John Stankey, koji se pohvalio prevazilaženjem internih očekivanja i prognoza sa burze. HBO Max je u prvom kvartalu 2021. dodao 2,7 miliona korisnika, što konačni broj korisnika diže na 44,2. Međutim, obraćanje nije prošlo bez kontroverzi. Stankey se vrlo površno osvrnuo na HBO Max, a na upite analitičara o detaljnijim podacima vezanim za streaming servis Stankey je bio prilično štur.
Kako prenose novinari THR-a, njegov odgovor je bio:
Nećemo vam dati više smjernica nego što smo javno iznijeli ranije. Ne želim da uđem u neko redovito, mjesečno izvještavanje o tim brojkama. Mislim da smo vam dali dobru ideju onoga što se dešava. Dobivamo preko dva sata na dan po korisničkom računu, što je iznad unutrašnjih procjena.
Detalji koje su analitičari tražili doticali su se i gledanosti Godzilla vs. Kong, naslova koji je istovremeno debitirao u kino-dvoranama te na ponudi HBO Maxa. Analitika vezana (broj gledatelja naspram broja korisnika servisa, dužina gledanja, itd) za film bi bila od velike koristi za objektivnije procjenjivanje uspješnosti od prilično proizvoljnih podataka koje streaming servisi obično nude.