Nakon što je epidemija zaustavila njegovu filmsku turneju od atlantske do pacifičke obale SAD sa Jay and Silent Bob Reboot, Kevin Smith se povukao u izolaciju, kao i ostatak Hollywooda, te se posvetio dovršavanju scenarija za svoje predstojeće projekte. Među njima i nastavak za Mallrats iz 1995, koji bi mogao ugledati svjetlo dana nakon dvadeset i pet godina počivanja u jednoj ladici, smještenoj u Smithovoj mašti.
Režiser je u svojem podcastu otkrio da svoje vrijeme provodi radeći baš na scenariju za Mallrats 2, čija bi radnja trebala odvijati ponovo u jednom tržnom centru, ali u pozadini epidemije i krize koju je ista prouzročila. Mimo očitog privrednog i zdravstvenog komentara, Mallrats 2 bi trebao prikazati i opadanje kulture dangubljenja u tržnom centru, divno zabilježene u prvom filmu iz 1995, a za koje Smith drži da prethodi epidemiji i krizi.
Dotakavši se te teme, Smith je ustvrdio:
Radio sam na „Twilight of the Mallrats“, scenariju za "Mallrats 2", kada sam naišao na članak o maloprodajnoj apokalipsi koja bi bila kraj za brdo radnji bez obzira na sve. Ali, epidemija je sve ubzala sve to, sve pogoršala, pa ćemo vidjeti i kraj za dosta velikih radnji, velikih, velikih imena u kojima smo provodili dosta vremena. To znači da će doći do velike upražnjenosti u tržnim centrima, pa predviđaju imploziju za centre, pa sam pomislio da će to biti korisna informacija za nekoga ko piše scenario za film smješten u tržnom centru, poput mene.
Režiser je potom preduhitrio kritičare i dotakao se tematske pozadine filma:
Morao sam uvesti epidemiju u priču jer je jasno da će ovo biti nešto što će se pamtiti do kraja vremena. Slušat ćete ove priče i radnje vezane uz epidemiju u filmovima sljedećih pet do deset godina.
Očito, svima bi daleko bilo draže da nam novosti o Mallrats 2 dolaze u drugačijim vremenima, ali kako je i sam Smith zaključio, sadašnje prilike su plodno tlo za holivudske kreativce. Mallrats 2 sa svojim zanimljivim radnim nazivom, sigurno bi imao publiku u obliku poklonika Smithovih filmova ili osoba koji su odrastali u devedesetima, ali iz današnje perspektive je nezahvalno predviđati trendove na blagajnama još uvijek zatvorenih kino-dvorana. Lako se može desiti, ukoliko se trenutna zbivanja dokažu vidno ili latentno potresnim za velik broj ljudi, da filmovi u 2021, 2022. ili 2023. tematski povezani sa ovom krizom budu tiho zaobiđeni i zanemareni od strane publike, u potrazi za veselijim filmskim štivom.