Kamere su tek bile počele snimati na setu, odnosno setovima novog Batman filma pod režiserskom palicom Matta Reevesa, kada je svijet i produkciju zadesio nemili zastoj u kojem se nalazimo od sredine prošlog mjeseca. Članovi glumačke postave su se vratili kući, a isto važi i za tehničku ekipu, pa su setovi filma ostali prazni. Međutim, Warner Bros. i Reeves odlučni su da film, do nastavka snimanja, u međuvremenu ne padne u naftalin.
S time na umu, Matt Reeves je dao ekskluzivni intervju za New York Times, a američki dnevni list se između ostaloga dotakao i zanimljive teme, vezane za donošenje kreativnih odluka bitnih za film. Režiser je postojano ustvrdio da je vizija studija istovjetna sa njegovom:
Nikada ne znate hoće li ljudi u čijem je vlasništvu određeni IP biti otvoreni ka vašoj viziji. Da nisu bili, ja ne bih pristao snimati „The Batman“. Rekao sam im da već ima odličnih Batman filmova, ali da ja ne želim snimati tek „još jedan“ Batman film. Želio sam napraviti nešto što će imati emocionalni ulog. Ambicija mi je da to bude vrlo lično, koristeći se metaforama tog svijeta.
Filmovi o Mračnom vitezu često imaju podjednako zanimljive priče iza kulisa filma koliko i one zabilježene na samoj filmskoj traci, a sloboda režisera često figurira kao tačka konflikta u tim pričama. Režiser filma Batman iz 1989, Tim Burton, na snimanju tog filma je bio pod nadzorom studija, ali nakon uspjeha filma, već na sljedećem su sasvim predali viziju i kontrolu nad projektom Burtonu, koji je snimio vrlo mračan i vrlo eksplicitan Batman Returns 1992. Nešto drugačije se desilo u slučaju dva naslova Joela Schumachera, Batman Forever i Batman and Robin, gdje je studio sa potonjim sasvim preuzeo inicijativu i napučio scenarij idejama za igračke koje bi trebale biti lansirane uz sam film.
Naravno, veliki Christopher Nolan je imao odriješene ruke za Dark Knight trilogiju, rijetko trpeći intervencije u svoje viđenje nekog projekta, a još manje u samu realizaciju istog. Takva sloboda sa sobom donosi i pad stege, što se najviše osjetilo u The Dark Knight Rises, koji bi vjerovatno bio „zategnutiji“ da je Warner Bros bio nešto tvrđi sa Nolanom. Na kojem kraju režiserskog dijapazona će biti Matt Reeves sa svojim The Batman, vjerovatno nećemo saznati dok film ne stigne u kino-dvorane.
The Batman je još uvijek na rasporedu za premijeru 25. juna 2021.