Div streaming svijeta Netflix udružuje se sa pravim gigantom u tehnološkom svijetu, Microsoftom, kako bi razvio novi model pretplate koji bi zajedno trebali ponuditi potrošačima, ili kako se Netflix nada - svojim novim pretplatnicima.
Netflix je otkrio novopečeno partnerstvo sa službenim saopćenjem, u kojem je opisan cilj udruživanja sa Microsoftom, a to je pospješivanje oglašavanja i prodaje na globalnom nivou. Konkretno, Netflix i Microsoft će raditi na implementaciji reklama na Netflixovom novom pretplatnom modelu, koji potrošačima nudi nižu cijenu pristupa ponudi streaming servisa uz reklame.
Imajući na umu da je donedavno Netflix svoje prihode punio pretplatama svojih korisnika i finansijskim injekcijama svojih ulagača, novi model će stvoriti i prijeko potrebni novi izvor prihoda. Naravno, Netflix ne uvodi reklame u svoje ostale pakete - standard i premium paketi ostaju oslobođeni oglašavanja. Međutim, sve je izglednije da će u predstojećem periodu svi streaming servisi usvojiti neki oblik niže pretplate uz reklame, budući da niža cijena pretplate može privući korisnike kojima je standardni paket preskup, a potom i oglašivače koji neprestano traže nove načine da oglase svojih klijenata postave pred što više očiju.