Nakon uspješnog kvartala u kojem je streaming div preduhitrio očekivanja rasta, Netflix najavljuje da će nastaviti sa implementacijom svojih rješenja za spriječavanje dijeljenja korisničkih naloga.
Za vrijeme prezentacije na tehnološkoj konferenciji Communacopia+, jedan od čelnika kompanije, Greg Peters, osvrnuo se na rezultate koje je Netflix zabilježio od implementacije sistema u Sjedinjenim Državama, ali i šire. Do kraja trećeg kvartala, Netflix je pridodao gotovo šest miliona novih pretplatnika, što je impresivna brojka imajući na umu opterećenje u kojem streaming servisi operiraju u ovom trenutku.
Kako Peters napominje, Netflix želi motivirati korisnike koji pristupaju streaming servisu kroz tuđe naloge da se i sami pretplate, a ne da ih "otkloni" sa platforme. Pored toga, vlasnici naloga mogu proširiti svoju pretplatu za dodatni stream i tako "pokloniti" pristup drugom korisniku.
Pristup, sam po sebi, nije prava novost sa Communacopi+. Netflix je u nekoliko navrata govorio sasvim otvoreno o onome što želi učiniti povodom dijeljenja naloga. Peters je najavio da će streaming div nastaviti u tom pravcu, ali onda je dodao jednu zanimljivu opasku. Naime, Peters da je posrijedi "prijelazna situacija" za Netflix, koji također uvodi oglašavanje na svoju platformu.
Kao i ostali konkurenti na streaming tržištu, Netflix želi da stvori dodatni tok novaca sa uvođenjem reklama uz pretplatu. Disney+ povećava cijenu svojih pretplata bez reklama, a može se očekivati da će Amazon Prime i ostali uskoro uvesti reklame uz osnovne preplatničke pakete. Mada to nije rečeno otvoreno, konačni cilj uvođenja reklama jeste repliciranje sistema koji se pokazao uspješnim za oglašivače, zakupce oglasa i vlasnike oglasnog prostora u dobu kablovske TV, ali bez učešća kablovskih operatera.
S time na umu, možemo očekivati da će streaming svijet u budućnosti ličiti, ironično, podosta na kablovsku TV.