Netflix ne odustaje od trenutnog modela izlaska sadržaja

Netflix ne odustaje od trenutnog modela izlaska sadržaja

Bingeovanje, kako stvari stoje, ostaje Netflixov glavni model izlaska sadržaja. Rukovodstvo streaming diva je to dalo do znanja u svojem službenom saopćenju ulagačima i partnerima, navodeći da ovaj model "pomaže pri značajnom privlačenju pažnje".

Dalje, Netflix navodi da ovaj pristup naročito pomaže kod novih naslova, kao i da omogućuje gledateljima "da se izgube u pričama koje vole." No, opstojanje binge modela nije jedina zanimljivost koju je Netflix podijelio sa svojim ulagačima.

Ustvari, posrijedi je nešto što Netflix neće podijeliti sa javnosti, a to su prognoze za rast pretplatnika. Počevši od prvog kvartala fiskalne 2023, Netflix više neće predviđati rast svoje pretplatničke baze za sljedeći period, kao što je bio običaj do sada. Cijena dionica, kao i marže te neto zarade će još uvijek biti dostupne, kako i zakonske regulative i nalažu, no prinos od naplaćenih članarina neće biti specifično naznačen.

U svom obrazloženju, rukovodstvo je pojasnilo odluku promjenom parametara, usmjerenom prema prihodu, umjesto prema specifičnim prinosima. Finansijskim rječnikom, izvještaji će ubuduće biti sintetične, umjesto analitičke prirode.

Prethodna
Lionsgate preuzima Romanov "Somewhere in Queens"
Sljedeća
DC Films ostaje bez glavnog šefa Waltera Hamade