Netflix o promjenama na tržištu streamovanog sadržaja

Netflix o promjenama na tržištu streamovanog sadržaja

Nedavni kvartalni finansijski izvještaj Netflixa je prigrabio pažnju ulagača, ali i medija u zabavnoj industriji. Streaming div je otkrio svoje brojke za zadnji kvartal 2021. uz pismo ulagačima, u kojima je rukovodstvo razložilo pojedinosti iza stavki.

Naime, Netflix je zaključio četvrti kvartal 2021. sa 8,28 miliona novih korisnika, što je blago ispod očekivane brojke od 8,5 miliona. Međutim, zanimljivost jeste da većina tih korisnika dolaze izvan regije 1, odnosno SAD-a i Kanade. Netflixovo domaće tržište, kako se čini, započinje stagnirati, na što se streaming div i osvrnuo u svom izvještaju.

Potrošači su uvijek imali dosta izbora po pitanju svog vremena za zabavu - konkurencija se samo povećala u posljednja 24 mjeseca kako zabavne kompanije diljem svijeta razvijaju svoju streaming ponudu.

Ovdje se Netflix osvrće na veliku proliferaciju streamovanja sadržaja, u čije vode su uplovili i igrači iz tradicionalnih medija. Ovo širenje, ili balon, dodatno je pospješeno izbijanjem pandemije, što je prisililo mnoge velike studije i medijske kuće da lansiraju svoj vlastiti streaming servis, ili da ulože u već postojeći. Netflixova konkurencija danas više nije samo Amazon Prime, već i HBO Max, Hulu i Disney+, a tu su potom i manji igrači poput Paramount+, Apple TV+ i NBC-jevog Peacocka. Svi redom, malo pomalo, dovode do malih odljeva korisnika Netflixa koji, s vremenom, mogu postati itekako osjetni.

Netflix se osvrnuo i na tu pojavu:

Iako se dodatna konkurencija donekle odražava na naš rast, nastavljamo rasti u svakoj zemlji i regiji u kojoj su ove nove streaming alternative lansirane.

Vrijednost Netflixovih dionica na američkoj burzi su pale nakon nove projekcije za prvi kvartal 2022, što bi se moglo pročitati i kao zakašnjela reakcija na izvještaj o zadnjem kvartalu 2021. Crni scenario za Netflix se piše već godinama, no streaming div je svaki put uspio prestići i zaobići pero scenarista i nekako ponoviti uspjehe iz prošlosti. Ipak, stvari su se bitno promijenile u zadnje dvije godine, a sada je to priznalo i rukovodstvo kompanije.

Prethodna
AMPAS predstavio popis naslova za najbolji film na Oscarima
Sljedeća
Box office: "Spider-Man: No Way Home" se vraća na prvo mjesto