Netflix povećao oglašavanje za 150% od 2023.

Netflix povećao oglašavanje za 150% od 2023.

Netflix se obično hvali brojkama gledanosti svog sadržaja, no streaming div se ovaj put pohvalio brojem prodanih oglasa na svojoj platformi.

Tokom svoje nedavne finansijske prezentacije, Netflix je objavio da se broj prodanih oglasa povećao za 150% u odnosu na prošlu godinu. Novosti su bez sumnje obradovale ulagače i dioničare, budući da je Netflix sada dokazao da kompanija može privređivati iz potencijalno vrlo izdašnog izvora novaca – izdašnijeg nego baza pretplatnika, to jeste.

Kako bi podvukli još jasniju crtu, iz Netflixa su naglasili da nalozi sa reklamama čine preko 45% svih pretplata u onim područjima u kojima je ovaj pretplatni model dostupan.

Gledanje sadržaja na streaming servisima uz reklame sada je oproban model, kojem će kako vrijeme bude teklo dalje biti sve zastupljenije. Vodeći streaming servisi su već podigli cijene svojih pretplata za korisnike koji ne žele reklame, a izgledno je da će se to nastaviti sve dok cijena tog pretplatnog modela bude tako visoka da će samo relativno mali segment tržišta moći opravdati pretplatu bez reklama.

Prethodna
"The Acolyte" ostaje bez druge sezone
Sljedeća
Voditelji serije o 3. sezoni za "The Rings of Power"