Netflix se pohvalio uspjehom postignutim uvođenjem reklama na svoju platformu.
Naime, streaming div je u službenom blogu otkrio da se broj korisnika koji se pretplaćuju na Netflix uz reklame utrostručio od maja ove godine. Tada je broj pretplatnika koji su odabrali uvodni pretplatni paket sa reklamama iznosio pet miliona, dok je taj broj do kraja oktobra narastao na 15 miliona.
Tokom 2023, Netflix je provodio strategiju koja se može najbolje opisati kao kombinacija "mrkve" i "štapa". Štap u pitanju je bilo uvođenje strože kontrole dijeljenja naloga između korisnika, pri čemu je Netflix istovremeno počeo nuditi mrkvu u obliku jeftinije pretplate uz reklame.
Oglašavanje na streaming servisima nije budućnost, već sadašnjost. Dok se korisnici navikavaju na novinu, vodeći streaming servisi su uveliko zakoračili u novu eru poslovanja sa oglašivačima, kojima nude privlačna mjesta za oglašavanje i milione očiju i ušiju svojih korisnika. Zauzvrat, oglašivači streaming servisima nude priliku da postanu zaista unosni za svoje krovne kompanije, koje su tokom prošle decenije ulagale milijarde dolara bez stvarne zarade.