Prošle sedmice smo saznali da se Netflix i Microsoft udružuju na stvaranju novog pretplatnog modela koji bi sadržavao reklame uz nižu početnu cijenu pretplate, no danas nam je streaming div ponudio neke konkretne detalje.
Rukovodstvo Netflixa se obratilo svojim ulagačima poslije izdavanja finansijskog izvještaja za drugi kvartal tekuće godine, koji nije bio naročito sjajan, a u obraćanju smo doznali da Netflix planira uvesti novi model početkom 2023, što je relativno brzo. Dalje, rukovodstvo je potcrtalo da će metod integracije reklama u sadržaj streaming servisa biti podložan promjenama i prilagođavanju uz povratne informacije od strane korisnika.
Što se tiče Microsofta, tehnološki div će u dogledno vrijeme biti Netflixov glavni posrednik u oglašavanju, uglavnom zbog svoje već postojeće i vrlo razvijene infrastrukture. Po pitanju dostupnosti sadržaja na novom pretplatnom modelu, šef Netflixa, Ted Sarandos, izjavio je da će "većina onoga što je dostupno na ponudi standardne pretplate biti dostupno i na ponudi sa reklamama". Čitajući između redova, možemo očekivati da neki sadržaj ipak neće biti dostupan, ili barem ne odmah.