Netflix se može pohvaliti još jednim uspjehom sa rezultatima koje je ostvarila akciona komedija Red Notice. Kombincija Ryana Reynoldsa, Gal Gadot i Dwaynea Johnsona dokazala se potentnom u privlačenju pažnje publike, ako je vjerovati brojkama koje je predstavlja Samba TV, kompanija koja mjeri gledanost sadržaja na pametnim uređajima.
Samba TV javlja da je Red Notice zabilježio 4,2 miliona pregleda za vrijeme svoje online premijere 12. novembra. Bila je to dobra večer za Red Notice i Netflix, budući da nijedan od konkurenata nije uspio ozbiljno ugroziti povoljnu gledanost streaming diva i njegovog najnovijeg filma, koji je postavio nekoliko novih rekorda po Samba TV-u.
Naravno, Red Notice je dobio i teatralnu premijeru, zaigravši u odabranim kinima u SAD-u 5. novembra, a svečanost koju je Netflix priredio u Los Angelesu privukla je pažnju medija, a očito i pretplatnika. Bez sumnje, postoji neka korelacija između svečane premijere i medijske pažnje, te rekordne gledanosti filma za vrijeme online premijere.
Metrika koju Samba TV koristi je donekle slična Netflixovoj, po kojoj jedan pregled čine tri minute kontinuiranog gledanja određenog sadržaja od strane korisnika.