Najnoviji James Bond film i odjavni naslov za Bondovca Daniela Craiga, No Time To Die, započeo je igranje sa vrlo dobrim uvodnim rezultatima, ako je suditi po uspjehu filma u Velikoj Britaniji i stranim tržištima. Film je petka 1. oktobra zaigrao u 54 zemlje, uključujući Britaniju, a do nedjelje je zaradio 51 milion dolara.
Novosti i brojke prenose novinari THR-a, koji dalje napominju da je No Time To Die već premašio očekivanja MGM-a i njihovih partnera za zaradu na tržištima izvan Sjeverne Amerike, što će reći izvan Sjedinjenih Država. EON Productions i Universal Pictures su MGM-ovi glavni partneri za distribuciju filma izvan SAD, što umanjuje MGM-ov udio zarade, itekako važan za finansijski poljuljani studio.
MGM i prognostičari sada, logično, pažnju okreću prema 8. oktobru, kada će No Time To Die zaigrati u SAD-u. Srećom, ili prije mudrom odlukom MGM-a, 8. oktobar će biti manje krcat nego što je bio slučaj sa prošlim petkom, kada bi No Time To Die imao konkurenciju u obliku Venom 2. Novi Bond film bi se bez sumnje izborio sa superherojskim spektaklom, ali ne i bez osjetnih gubitaka.