Disneyjeva najnovija Star Wars serija, Andor, igrat će u eteru nekoliko kablovskih mreža sljedeće dvije sedmice. Tačnije, prve dvije epizode serije će biti prikazane na ABC-u i FX-u, dvije kablovske mreže pod okriljem Disneyja, u sklopu marketinške kampanje za veliku završnicu serije, zakazanu za 23. novembar.
Dalje, pored premijere na kablovskom programu, nekoliko uvodnih epizoda serije bit će dostupnu i na Huluu, streaming servisu koji je Disney naslijedio od nekadašnjeg Foxa. Očiti cilj plasiranja serije na više platformi jeste dizanje interesa kod publike koja dosad nije imala priliku pratiti seriju. Andor je donedavno isključivo bio dostupan pretplatnicima Disney+, što je korisnike drugih platformi, ali i gledatelje tradicionalnog TV prijenosa ostavilo bez mogućnosti praćenja serije.
Kampanja nije sasvim unikatna. Na sličan pothvat se odvažio i CBS prije nekoliko godina, kada je učinio prvu epizodu Star Trek: Discovery dostupnom na YouTubeu, ali i rezervirao i vremenski utor na programu svoje matične kablovske mreže, na kojoj je blagovremeno bila prikazana i cijela serija. Koliko ovaj pristup zaista pomaže pri privlačenju novih korisnika? Bez internih brojki streaming servisa, o tome možemo samo nagađati. No, očito brojka nije jednaka nuli, imajući da kampanja ima već presedan iza sebe, kao i mogućnost da postane uobičajena stvar u svijetu zabave u kojem streaming i tradicionalni TV prijenosi žive jedno pored drugog.