Postoje određeni glumci koje biste mogli gledati i slušati samo kako čitaju telefonski imenik, a da vam budu zanimljiviji i bolji od ogromne većine onih koji se danas u Hollywoodu bave tom profesijom. Jedan takav glumac zasigurno je Mel Gibson, koji u svom novom filmu On The Line (Vruća linija, 2022) portretira voditelja ponoćnog radio-showa Elvisa Cooneyja. Samo slušati Gibsonov baršunasti glas, baš poput onih “noćnih ptica“ koje se javljaju u program i iznose svoje probleme, bez prilike da ga vidimo pred kamerama, bilo bi dovoljno za ispunjavajuće iskustvo. Početnih pola sata samo da slušamo Gibsonov vokal i promatramo ga kako sa visine gleda na svoje radne kolege, ponašajući se kao totalni bezveznjak, predstavljao bi istinski mali filmski dragulj. Toliko o valjanosti i kvaliteti.
Vruća linija; režija: Romuald Boulanger; uloge: Mel Gibson, Kevin Dillon, William Moseley, John Robinson; 2022.
IMDb rejting: 5.3/10
Rotten Tomatoes rejting: 11%
Ono što uslijedi totalni je promašaj i gubitak vremena. Ne samo da će uništiti i umanjiti prvu trećinu filma, već će vam biti žao što ste mu uopšte poklonili svoje dragocjeno vrijeme. Cooney vodi emisiju razgovarajući sa raznim ljudima sve do momenta kada se u program javi “nervozni“ Gary (Paul Spera), tvrdeći da se nalazi u Cooneyjevom domu i da namjerava da ubije njegovu ženu i kćerkicu. Pucnjevi i vriska odjekuju u eteru radija uživo, a Cooney, zajedno sa producenticom Mary (Alia Seror-O`Neill) i pripravnikom Dylanom (William Moseley), pokušava da otkrije motiv iza Garyjevog napada. Ispostavlja se da je posrijedi osveta za Cooneyjevo omaložavanje nekadašnje uposlenice, koja je izvršila samoubistvo, a Gary je taj koji će ga natjerati da zažali. Odistinski.
Ako ste redovan čitatelj, jasno vam je kao dan da je vaš omiljeni kinematografski ovisnik otkrio i više nego što je trebao o radnji filma, a s obzirom da bi prema nekom nepisanom pravilu trebao savjetovati i preporučivati filmove vrijedne gledanja. Kada ste dužni pratiti redovni kino-repertoar, nađete se u dilemi kada pogledate (zaista) loš film. Da li ga ocrniti baš-baš toliko ili dati naznake da baš i neće biti svačija “šoljica čaja“? Tuđe mišljenje je ipak samo tuđe mišljenje...
Ime Mela Gibsona je nekada bilo garant za dobar provod u kinu, bio on potpisan kao glumac ili reditelj. A s obzirom da se Gibson zamjerio svjetskoj javnosti sa nekim svojim izjavama i ponašenjem, zadnjih godina bio je u nemilosti Hollywooda, time limitiran da sarađuje sa trećerazrednim rediteljima koji su željeli nekadašnju veliku zvijezdu u glumačkoj postavi svog filma.
Istina, u filmu On The Line ima nekoliko stručno zanatski urađenih rediteljskih poteza Francuza Romualda Boulangera, koji ujedno potpisuje i scenarij koji je imao potencijala, ali je ostao neiskorišten. Igra mačke i miša između Garyja i Cooneyja će u jednom momentu u filmu dostići toliki debilizam da ćete dok procesuirate ono što ste čuli i vidjeli poželjeti napustiti projekciju. Iako nećete biti nagrađeni za njega, imajte strpljenja, barem zbog Gibsona.
Objavljeno u bh. nezavisnom dnevniku Oslobođenje