Netflix je odlučio podijeliti svoje brojke sa javnošću u novom formatu.
Streaming div je objavio prvi od svojih predstojećih polugodinšnjih izvještaja o gledanosti i privlačenju publike. Izvještaj pred zainteresirane gledatelje i/ili analitičare stiže u obliku tabele koja sadrži (prema Netflixu) sve relevantne podatke o pojedinačnim stavkama na ponudi streaming servisa. Najistaknutiji među ovima je svakako broj pregledanih sati određenog sadržaja, odnosno serije ili filma.
Posrijedi je podugačak dokument, koji sadrži sav lokalno i globalno dostupan sadržaj na Netflixu, u praktičnom smislu - cijelu ponudu streaming servisa u polugodištu. Izvještaj je sa 18221 stavki zaista pozamašan, ali teško bi se mogao nazvati i vrlo isrcrpnim. U tabeli je 18221 redak raščlanjen sa svega četiri kolone, koje sadržje naziv sadržaja, dostupnost, datum izlaska i broj pregledanih sati. Netflix je u svojoj prezentaciji napomenuo da su brojke zaokružene na 100,000 sati pregleda, dok je donji prag broja pregleda 50,000, što ostavlja nemalu marginu između stvarnih i zaokruženih iznosa. Izvještaj ima nekih 4000 redaka serija i filmova pri dnu koji imaju 100,000 zaokruženih sati pregleda, čije su stvarne brojke bilo gdje između 50,001 sati pregleda i 99,999 sati.
Pored toga, izvještaj ne sadrži one najvažnije podatke - gledanost po broju zasebnih naloga, koji bi bio ekvivalent broju gledatelja u tradicionalnom prijenosu. Serija The Night Agent se nalazi na prvom mjestu po broju sati pregleda u izvještaju za januar-juni 2023, sa 812,100,000 sati, no to je vrlo ezoteričan broj. Netflix ne prenosi koliko je pojedinačnih korisnika gledalo tu seriju i koliko dugo. Te podatke Netflix i drugi streaming servisi ljubomorno čuvaju, na vječito razočarenje onih koji žele izgraditi pouzdan model ocjenjivanja uspješnosti serija i filmova u streaming svijetu.
Izvještaj je dostupan za preuzimanje na službenim stranama Netflixa, a uz pisani izvještaj je ponuđen i snimak video-konferencije na kojoj je izvještaj prvobitno predstavljen sa šefom Netflixa na pozivu, Tedom Sarandosom. U uvodu na službenim stranicma, Netflix je napomenuo da broj sati pregleda nije jedini način kojim streaming servis ocjenuje uspjeh svojeg sadržaja, s ciljem umirivanja svojih kreativnih partnera koji bi mogli biti uplašeni usporedno visokim brojkama serija koje su tokom ove godine otkazane.