"Interes raznih inistitucija i manifestacija diljem svijeta za prikazivanje Galetinih filmskih majstorija nikada nije bio veći. Galetin rad pritom se predstavlja u okviru različitih programskih koncepcija, a njegovu najtraženijem naslovu ove sezone – Water Pulu 1869 • 1896 iz 1988. ‒ unisono potvrđuje davno stečeni status eksperimentalnog remek-djela" poručuju iz Hrvatskog filmskog saveza, s kojim su u saradnji realizirani svi niže navedeni programi.
Hrvatski filmski savez arhivira, čuva i obnavlja filmske i video radove Ivana Ladislava Galete.
Serija novijih inozemnih prezentacija Galetina rada započela je u augustu na Oulu Music Video Festivalu u Finskoj, gdje je Water Pulu 1869 • 1896 ‒ film u kojem je, slikovnim i auditivnim manipulacijama, te fuziji istočnih i zapadnih duhovnih i umjetničkih tradicija, podvrgnuo snimku obične vaterpolo utakmice ‒ prikazan u programu "Neobični sportovi".
Započeti niz nastavila je retrospektiva Galetinih filmova na K3 festivalu u Klagenfurtu, naslovljena "Deep End Art", gdje je 13. septembra na otvorenom prostoru bilo prikazano još pet njegovih antologijskih naslova: Two Times In One Space (1976. - 1984.), Sfaíra 1985-1895 (1971. - 1984.), Wal(l)zen (1977./1989.), PíRâMídas (1972. - 1984.), Deep End Art No. 1 (2013.). Istoga dana, Water Pulu 1869 • 1896 je gledala publika Njemačkog filmskog muzeja u Frankfurtu na Majni, u okviru serijala kratkih filmova "Zdravo, zbogom", i to u visokom društvu svjetskih avangardista kao što su Renate Sami, Germaine Dulac, Joseph Cornell, Bruce Baillie, Kenneth Anger i Hille Köhne.
Water Pulu 1869 • 1896 će potom (25. septembra), u sklopu programa "Žiri predstavlja", biti prikazan i u zagrebačkoj Kinoteci, u okviru popratnog programa 20. Internacionalnog festivala eksperimentalnog filma i videa 25 FPS.