Kompanija posvećena praćenju gledanosti, Nielsen, objavila je nove podatke o streamovanom sadržaju koji su otkrili zavidnu gledanost za još uvijek svježu akcijsku seriju Reacher. Amazonova TV adaptacija niza popularnih romana zabilježila je gledanost od 1,8 milijardi minuta gledanja u prvoj sedmici februara, čime je serija uhvatila drugo mjesto na Nielsenovoj ljestvici.
Prvo mjesto je pripalo Netflixovoj seriji Ozark, sa 2,3 milijarde minuta gledanosti. Međutim, tih 2,3 milijarde je raspoređeno preko 37 epizoda, dok je 1,8 za Reacher raspoređeno za tek osam. Drugim riječima, Ozark je imao prednost većeg broja epizoda, kao sada već establirana serija, što daje i dodatnu dimenziju uspjehu koji je ostvario Reacher.
Serija |
milion minuta gledanja |
streaming servis |
1. Ozark |
2,372 | Netflix |
2. Reacher |
1,843 | Amazon Prime Video |
3. Sweet Magnolias |
1,320 | Netflix |
4. Raising Dion |
1,133 | Netflix |
5. The Woman in the House |
1,121 | Netflix |
6. All of Us Are Dead |
850 | Netflix |
7. The Book of Boba Fett |
776 | Disney+ |
8. In from the Cold |
658 | Netflix |
9. Murderville |
351 | Netflix |
10.Pam & Tommy |
312 | Hulu |
Pored uspjeha serije, drugo mjesto je ujedno i uspjeh za Amazon Prime kao streaming servis. Netflix ostaje kao najzastupljeniji streaming servis na Nielsenovim ljestvicama, često držeći i do osam od prvih deset mjesta u određenim kategorijama. U ovom slučaju, posrijedi je tek sedam od deset u kategoriji originalnih serija. Pored toga, na umu treba imati da Nielsen prati samo podatke skupljene sa TV uređaja domova koje anketira, što će reći da su podaci sa drugih pametnih uređaja (mobitela, prvenstveno) zanemareni u ovom presjeku, što možda dovodi u pitanje korisnost konačnih brojki za praćenje "stvarne" gledanosti.