"Reacher" bilježi zavidnu gledanost na Nielsen ljestvici

"Reacher" bilježi zavidnu gledanost na Nielsen ljestvici

Kompanija posvećena praćenju gledanosti, Nielsen, objavila je nove podatke o streamovanom sadržaju koji su otkrili zavidnu gledanost za još uvijek svježu akcijsku seriju ReacherAmazonova TV adaptacija niza popularnih romana zabilježila je gledanost od 1,8 milijardi minuta gledanja u prvoj sedmici februara, čime je serija uhvatila drugo mjesto na Nielsenovoj ljestvici.

Prvo mjesto je pripalo Netflixovoj seriji Ozark, sa 2,3 milijarde minuta gledanosti. Međutim, tih 2,3 milijarde je raspoređeno preko 37 epizoda, dok je 1,8 za Reacher raspoređeno za tek osam. Drugim riječima, Ozark je imao prednost većeg broja epizoda, kao sada već establirana serija, što daje i dodatnu dimenziju uspjehu koji je ostvario Reacher.

     Serija

milion minuta gledanja

streaming servis

 1. Ozark

2,372 Netflix

 2. Reacher

1,843 Amazon Prime Video

 3. Sweet Magnolias

1,320 Netflix

 4. Raising Dion

1,133 Netflix

 5. The Woman in the House 

1,121 Netflix

 6. All of Us Are Dead

850 Netflix

 7. The Book of Boba Fett

776 Disney+

 8. In from the Cold

658 Netflix

 9. Murderville

351 Netflix

 10.Pam & Tommy

312 Hulu

 

Pored uspjeha serije, drugo mjesto je ujedno i uspjeh za Amazon Prime kao streaming servis. Netflix ostaje kao najzastupljeniji streaming servis na Nielsenovim ljestvicama, često držeći i do osam od prvih deset mjesta u određenim kategorijama. U ovom slučaju, posrijedi je tek sedam od deset u kategoriji originalnih serija. Pored toga, na umu treba imati da Nielsen prati samo podatke skupljene sa TV uređaja domova koje anketira, što će reći da su podaci sa drugih pametnih uređaja (mobitela, prvenstveno) zanemareni u ovom presjeku, što možda dovodi u pitanje korisnost konačnih brojki za praćenje "stvarne" gledanosti.

Prethodna
Kevin Costner predvodi i dokumentarnu seriju o Yellowstoneu
Sljedeća
Igrana serija “Dnevnik velikog Perice“ subotom na FTV-u