Povratak najslavnijeg filmskog vampira, odnosno najslavnijeg vampira općenito, trebao bi biti vjeran izvornom štivu iz Stokerovog pera, najavljuje Karyn Kusama. Rediteljica vodi glavnu riječ na razvijanju novog Dracula filma pod okriljem produkcijske kuće Blumhouse, koja je sa početkom ove godine započela svoj upliv u svijet klasičnih filmskih čudovišta sa The Invisible Man Leighja Whannella.
Whannell je, naravno, nedugo poslije nenadanog uspjeha svog filma iznio svoj tretman za novi debi Dracule na velikom platnu, međutim Blumhouse i Universal su odabrali Kusamu da ostvari grofov povratak među žive. Kusamin prisutup projektu se razlikuje od Whannellovog, koji je zamišljao Draculu u vrlo „realističnom“, psihološkom okviru sociopata koji konzumira krv iz sasvim patoloških razloga, dok bi nadnaravno i ostatak mitosa iza klasičnog prikaza dobrog grofa bio elidiran.
Kusama očito ne želi ići do te mjere u dekonstrukciju, rekavši autorima horor portala Bloody Disgusting da će njen film biti vjerniji knjizi:
To će biti uglavnom vjerna adatpacija Stokerovog romana. Mislim da su različita gledišta nešto što se često zanemaruje u prošlim adaptacijama „Dracule“. Ustvari, knjiga je puna raznih gledišta, a jedno od njih kojem nemamo pristup jeste Draculino. Pa, rekla bih da će ovaj film biti, u jednom vidu, biti adaptacija „Dracule“, ali možda ne i neka romantizirana verzija koju smo viđali prije, u prošlim tumačenjima.
Stokerov „Dracula“ je epistolarni roman, to jeste roman predstavljen u obliku niza pisama, što je bio vrlo popularan način krojenja narativa do konca 19. i početka 20. vijeka. Zbog stalnog premještanja gledišta i naratora, direktni pokušaji korištenja ovog metoda naracije u svijetu filma je vrlo rijedak. S time na umu, teško je očekivati da će Kusamin Dracula biti film po dezenu Quentina Tarantina sa grofom Draculom u središtu radnje. Umjesto toga, Kusama nagovještava da će radnja filma biti predstavljena kroz Draculine oči.
Dalje, kao što su Whannell i ostali autori iz kružoka produkcijske kuće Blumhouse dali do znanja, nove adaptacije klasičnih Universalovih čudovišta će biti smještene u suvremenom okruženju, kako radi modernijeg ruha, tako i zbog rezanja troškova vezanih za građenje starinskih setova i nabavljanje odgovorajućih kostima.
Ukratko, plašt Bele Lugosija može počivati u miru.