Šefovi Netflixa govorili o budućnosti kino-života filmova

Šefovi Netflixa govorili o budućnosti kino-života filmova

Streaming div je uslijed krize premašio očekivanja čak i najuglednijih finansijskih stručnjaka, prešavši prag od 200 miliona korisnika širom svijeta. Netflix je prešao ovaj zavidni prag u zadnjem kvartalu 2020, u kojem je streaming servis dodao više od osam miliona novih korisnika i time dalje učvrstio svoj vodeći položaj na tržištu.

Rukovodstvo Netflixa, sa Tedom Sarandosom i Reedom Hastingsom na samom čelu kompanije, bez sumnje se osjeća ugodno na vrhu, a ta sigurnost se ispoljava i u najskorijim saopćenjima, u kojem su dva izvršna direktora imala dosta reći o stanju filmske industrije, tržištu streamovanja sadržaja te o svojim konkurentima.

Odgovarajući na pitanje hoće li Netflix pronaći nove izvore prihoda u svijetu skraćenog teatralnog prozora, Sarandos je odgovorio:

To je moguće. Nikada nismo imali problem sa time što filmovi idu u kino-dvorane. Problem je bio što ste se morali obavezati na vrlo dug rok ekskluzivnosti. S time, ako će taj rok nestati, mi ćemo imati lakši pristup kako bismo prikazivali naše filmove u kinima. Volio bih da mušterije imaju izbor između gledanja filma u kinima, ili kod kuće kao što je postalo uobičajeno za vrijeme pandemije.

Stavove Netflixa je potom dalje rasvijetlio Hastings, neposredno se dotakavši Warner Brosa i kontroverznog poteza koji je ovaj distributer povukao prije nekoliko sedmica:

Nadamo se da ćemo, poslije Warner Brosovog poteza i nakon pandemije, u drugoj polovici godine, vidjeti kako se ljudi vraćaju u kino-dvorane u značajnijem broju i da će gledati njihove [Warner Brosove] filmove i da će ih gledati na HBO Maxu, što će zaista otvoriti vrata za istovremeni izlazak. To je dobro za film, pomaže streaming servisima i kinima.

Sa 200 miliona pretplatnika iza sebe, Netflix se sada čini sasvim sigurnim pobjednikom naspram svojih konkurenata – onih među tradicionalnim filmskih studijima, to jeste. Dalje, njihovi pogledi na bližu i nešto dalju budućnost bi vrlo lako mogli postati ne samo stvarnost, već uvriježena praksa. Jednostavno rečeno: ako do konca 2021. Netflix i drugi streaming servisi budu držali lavovski dio kapitala filmske industrije i budu se zalagali za trajni model istovremenog izlaska filma, onda će to biti novi standard.

Prethodna
Prvi pogled: "Spiral: From The Book Of Saw"
Sljedeća
Warner Brosov prequel "Willy Wonka" stiže u pred gledatelje 2023.