"Sonic The Hedgehog" na meti antimarketinške kampanje

"Sonic The Hedgehog" na meti antimarketinške kampanje

Svega par dana od dolaska filma u kino-dvorane, Sonic The Hedgehog se našao u žiži javnosti, ali ne i na način koji bi obradovao njegove tvorce i ljubitelje plavog ježa. Naime, sredinom sedmice na društvenim mrežama su pojavile izjave osoba u kojima je sadržaj filma ocjenjen neprimjerenim i „toksičnim“. Potom, bolji dio tih izjava je pozvalo moguće gledatelje da vikend provedu gledajući DC-jev Birds of Prey umjesto Sonic The Hedgehog.

Započnimo od očiglednog – Sonic The Hedgehog u kina službeno izlazi 14.2. u Sjevernoj Americi i većini ostalih teritorija, a prvobitne izjave su se na društvenim mrežama pojavile 12. 2. ili možda i ranije, drugim riječima, prije izlaska samog filma. Zatim, Sonic The Hedgehog je dobio dobni rejting od PG-13 od službenog cenzorskog tijela, što odmah isključuje mogućnost jezika i „toksičnosti“ koju osobe iza izjava pripisuju filmu, namjenjenom za cijelu porodicu.

Na tom tragu, nekoliko osoba je ponovilo riječ po riječ istu izjavu, u kojoj su poslije doživljenog šoka promijenili dvoranu i priključili se projekciji DC-jevog Birds of Prey sa Margot Robbie u glavnoj ulozi, naslova sa mnogo strožim dobnim rejtingom od R, tipično dodijeljenim filmovima sa dosta psovanja, nasilja i sadržaja za zrele osobe.

Razlog iza kampanje se ostavlja kritičkom rasuđivanju gledatelja i čitatelja.

Prethodna
Rick Moranis ipak glumi u "Shrunk"
Sljedeća
Disney planira nastavak igrane verzije "Aladdina"