Dok gledatelji sa (ne)strpljenjem očekuju The Fabelmans, film nadahnut dječačkim danima jednog od najprominentnijih filmskih autora svih vremena, Steven Spielberg se osvrnuo na položaj filma u streaming svijetu. Bez mnogo iznenađenja, veliki režiser nije zadovoljan pravcem u kojem se ovaj medij kreće u novoj eri zabave.
U članku koji je objavljen na stranama New York Timesa, Spielberg je iznio svoje mišljenje o velikoj promjeni koja je zadesila filmsku industriju, pa i sam film kao medij, u ranim danima pandemije. Naročito oštre kritike su upućene Warner Brosu, čije je nekadašnje rukovodstvo, tada sa Tobyjem Emmerichom na čelu, kontroverzno donijelo odluku da svoje filmove plasira istovremeno na streaming servisima i u kino-dvoranama, zaobilazeći rok ekskluzivnog igranja u kinima, bez obzira na želje autora.
Spielberg je izjavio:
Pandemija je stvorila priliku za streaming platforme da podignu svoje pretplate do novih rekorda, ali i da bace neke od mojih najboljih prijatelja i filmaša pod voz kada su njihovi filmovi nesvečano ostali bez teatralnog igranja. Bili su isplaćeni, a njihovi filmovi su potom, odjednom, postali dio ponude HBO Maxa.
Dalje u tekstu, Spielberg se nešto vedrije osvrnuo o budućnosti filma, navevši da ga je na to naveo uspjeh Luhrmannovog filma Elvis. O svom najskorijem filmu Spielberg je govorio u nešto kraćim crtama, vjerovatno kako ne bi odao previše o radnji u sedmicama uoči izlaska The Fabelmans, zakazanog za 24. novembar.
Cijeli članak možete pronaći na službenim stranama Timesa.