Fasciniranost svijeta korejskom serijom Squid Game nije na izmaku ni dva mjeseca poslije debija na ponudi Netflixa. Streaming div se prije desetak dana pohvalio da je Squid Game premašio rekorde gledanosti, a danas imamo i eksterne brojke kojima možemo potkrijepiti Netflixove navode.
Naime, rejting kompanija Neilsen objavila je neke podatke o gledanosti, među kojima se, bez iznenađenja, nalazi i Squid Game. Korejska serija je ostvarila tri milijarde minuta gledanosti u drugoj sedmici oktobra, dok je najbliži konkurent, još jedna Netflixova serija, The Maid, ostvarila gledanost od 1,9 milijardi minuta.
Sudeći po brojkama, Netflix je imao vrlo dobri retenciju u prošlom mjesecu, držeći osam od 10 mjesta na Nielsen ljestvici gledanosti. U Nielsenovim ankentnim grupama za streamovani sadržaj se prate vodeći streaming servisi, uključujući Amazon Prime, Hulu, Disney+ i Apple TV+, međutim u agregatu koji je ponuđen javnosti svi kaskaju za Netflixom po zadržavanju pažnje gledatelja. Dvije usamljene stavke na popisu, koje nisu Netflixov sadržaju, jesu Black Widow sa 676 miliona minuta na Disney+, te Ted Lasso sa 507 miliona na Apple TV+.
Naravno, treba napomenuti da su podaci iz Nielsena funkcionalno jedan zasjek u anketnoj populaciji, u ovom slučaju sa početka i sredine mjeseca oktobra i to u SAD. Međutim, čak i u ovom slučaju, Nielsenove brojke su pouzdanija metrika od Netflixovih, jer su podaci dostupni javno, nezavisno od samog streaming servisa. Opće je prihvaćeno da Netflix, kao i drugi streaming servisi, brojke iznosi u javnost samo kada se istima želi pohvaliti, zbog čega je izuzetno teško procijeniti uspješnost ili neuspješnost ostalog sadržaja na toj platformi.
U slučaju Squid Game, sa poklapanjem brojki, i najmanje sumnje u stvarnu uspješnost serije su odagnate.