Premda je slika filmske industrije u 2021. još uvijek nejasna, jedan njen dio postaje jasniji, a to odnos između studija i distributera, te izlagača, odnosno kino-dvorana. Nakon raskola u odnosima između jednog od vodećih studija i Udruženja vlasnika kino-dvorana početkom proljeća, Universal Pictures je proveo bolji dio ljeta i početka jeseni u pregovorima iza zatvorenih vrata, dogovarajući novi režim plasiranja filmova u kinima i na video-on-demand servisima.
Nakon što je zaključio dogovor sa AMC-jem, Universal je najavio postizanje sličnog dogovora sa Cinemarkom, koji uz AMC i Regal predstavlja okosnicu industrije filmske izložbe, a ista je najistureniji dio filmske industrije u cijelosti. Poslovni dogovori, slično kao i pravni akti u Sjedinjenim Državama, slijede presedane, što je i slučaj i ovom, koji u mnogočemu odražava dogovor Universala sa AMC-om.
Po tom dogovoru, Universal svojim partnerima izlagačima jamči rok ekskluzivne dostupnosti (slavni teatralni prozor) za svoje naslove u trajanju od tri vikenda igranja, odnosno 17 dana. Poslije tog roka, Universal će plasirati isti naslov na neku od mnoštva digitalnih platformi za streamovanje sadržaja. Pored toga u novom dogovoru sa Cinemarkom, Universal je dalje razradio uvjete oko velikih zvučnih naslova, koji bi trebali ostati isključivo dostupni u kino-dvoranama duže. Po toj stavci, naslovi koji tokom svog uvodnog vikenda ostvare 50 ili više miliona dolara zarade, ostat će u isključivo dostupni u dvoranama pet vikenda, ili 31 dan igranja.
Premda se u ovom trenutku brojka od 50 miliona čini bajkovitom i nedostižnom, treba imati na umu da je ovaj dogovor gotovo sigurno postignut po presedanima koji su postojali prije izbijanja pandemije. Ovo se čini kao čudna odluka, ali ponovo poslovni dogovori se uvijek oslanjaju na ustanovljene običaje i trendove, za koje Universal i izlagači drže da će ponovo biti relevantni pošto se pandemija okonča.