Američko udruženje vlasnika kino-dvorana (National Association of Theater Owners) u javnost je izašlo sa saopćenjem u kojem se oštrim riječima osvrnulo na uspjeh koji je ostvario - ili pak, nije ostvario - Black Widow tokom svog drugog vikenda. Film je, naime, doživio pad zarade u iznosu od 2/3 iznosa uvodnog vikenda, a glavnog krivca za to Udruženje pronalazi u mješovitom modelu distribucije, po kojem je najnoviji Marvelov film postao istovremeno dostupan u kino-dvoranama i na ponudi streaming servisa Disney+.
Saopćenje preneseno od strane novinara THR-a se dotaklo dva vida situacije - pada zarade u kino-dvorane, a potom i neotkrivanja konkretnih podataka o uspjehu filma na ponudi streaming servisa:
Uprkos navodima da su ova improvizovana pandemijska strategija i istovremeni izlazak filmova bili uspješni za Disney, očituje se da je isključivo teatralni model izlaska unosniji za sve strane u životnom ciklusu jednog filma.
Tokom vikenda, unatoč jakom interesu javnosti za brojkama iz Disney+, Disney je odlučio ne objaviti iste, što je dovelo i do najnovijeg očitovanja Udruženja, u kojem se pozvalo na veću transparentnost između partnera:
Mnoga pitanja koja su nastala ograničenim objavljivanjem podataka o streamovanju filma svoje odgovore dobivaju brzo razočaravajućim i anomalnim rezultatima koje bilježi "Black Widow" u kino-dvoranama.
Poslije rekordnog (za pandemijske uslove, dakako) uvodnog vikenda, Black Widow je neočekivano bio zbačen sa prvog mjesta od strane Space Jam: A New Legacy, koji je sa 31,7 miliona dolara prevazišao očekivanja. Oba filma pred gledatelje stižu po istom modelu - istovremeno u kino-dvoranama i na ponudi streaming servisa, Disney+ te HBO Maxa.
Razlika između dva vikenda trenutno je tema rasprave između prognostičara u filmskoj industriji, pa i samih medija u istoj.