Poznati filmaš, Zack Snyder uputio je slušatelje popularnog podcasta, pa i širu javnost u neke zanimljive brojke vezane uz njegov najskoriji projekt, naučno-fantastični spetakl na Netflixu, Rebel Moon.
Naime, Snyder je nedavno gostovao na planetarno popularnom podcastu The Joe Rogan Experience, na kojem se dotakao i Rebel Moon. Govoreći o gledanosti filma, Snyder je Rebel Moon usporedio sa Barbie, filmom koji je bio dio Barbenheimer fenomena prošlog ljeta. Snyder je rekao:
Govore da se Rebel Moon nalazi na 90 miliona pregleda; 80 ili 90 miliona pregleda. Pretpostavljaju da se iza svakog pregleda nalaze dva gledatelja. To je ta vrsta matematike. Pa, ako zamislite da je taj film bio u kinima kao model distribucije, to je otprilike 160 hiljada ljudi koji su navodno gledali film po toj matematici: 160 hiljada ljudi po 10 dolara po ulaznici. To je 1,6 milijardi dolara. Tako da je vjerovatno više ljudi gledalo Rebel Moon nego Barbie u kino-dvoranama, zar ne?"
Barbie je do kraja igranja 2023. zaradila 1,4 milijardi dolara, to je istina. Doći do prosječne cijene jedne ulaznice sa kojom bismo podijelili tu brojku je daleko teže nego što se čini. Cijene ulaznica variraju u SAD-u, a šire u svijetu još više. Anegdotalno, barem, možemo reći da je Barbie ostavila dublji trag u svijetu filma od Rebel Moon, koji je uživao u pažnji medija te doživio svoj vrhunac uoči premijere na Netflixu.
O ispravnosti Snyderovih zaključaka se može raspravljati dalje, ali filmaš je zainteresiranim slušateljima i čitateljima ovih redova ipak odao jedan bitan detalj. Kako se može zaključiti iz njegove izjave, Snyder zna broj pregleda svog filma. Netflix obično saopćava broj pregledanih minuta ili sati svog sadržaja, dok broj pojedinačnih pregleda obično zadržava za sebe, zbog čega je teško razviti jasnu sliku o gledanosti sadržaja. Pored toga, treba naznačiti, da Netflix pod jednim "pregledom" smatra dužinu reprodukcije sadržaja od jedne do dvije minute, što će reći da je 100 hiljada ljudi moglo pogledati pet minuta nekog filma ili serije, potom zaustaviti reprodukciju i prijeći na nešto drugo, a Netflix bi to računao kao 100 hiljada pregleda, ili petsto miliona minuta gledanja.
To je pitanje gledanosti. Po pitanju profitabilnosti, matematika je tu prilično problematična što se tiče visokobudžetnih filmova kao što su Rebel Moon i njegov predstojeći nastavak. Netflix od ovog filma može zaraditi na povećanju broja pretplatnika ili na reklamama koje su puštanje prije reprodukcije na nalozima koji koriste Netflix u paketu sa reklamama. Da je film izašao u kino-dvorane, Netflix bi imao pristup novcu zarađenom od prodaje ulaznica, a isto bi važilo i za Snydera, scenariste i članove glumačke postave, koji su od Netflixa dobili fiksan iznos za svoj rad na filmu.
Snyderov kompletniji pogled na Rebel Moon možete pronaći na podcastu na kojem je gostovao, a Rebel Moon - Part Two: The Scargiver 19. aprila.