Ratni film Sama Mendesa, 1917, popeo se preko vrha rova, prešao ničiju zemlju i zauzeo prvo mjesto na američkim kino-blagajnama vikenda 10-12. januara. S time je sa prvog mjesta zbacio The Rise of Skywalker, koji se na prvom mjestu zadržao tri od četiri sedmice svog igranja u kinima. Dodatno medijsko izlaganje na ovogodišnjoj dodjeli Zlatnih globusa kao i par isječaka dojmljive fotografije su 1917 omogućili da nakon dvije sedmice igranja dođe i do, po mnogima, zasluženog prvog mjesta među svojim konkurentima.
Odmah iza TROS-a jeste i njegova vjerna sjena, Jumanji: The Next Level koji će, bez obzira na mišljenja kritičara, ostvariti ozbiljnu zaradu za Sony Pictures u prijelazu između 2019. i 2020. kakvim se trenutno samo par drugih naslova i studija može pohvaliti. Iza Jumanjija nailazimo na nekoliko novih naslova. Novi konkurenti su Like a Boss, Underwater i Just Mercy. Potonji naslov svoj status drži, doduše, samo provizorno, pošto igra već par sedmica, ali ove je uskočio među prvih deset, zajedno sa debitantima Like a Boss i Foxovim Underwater.
Sada pogledajmo tačne brojke:
Film |
vikend zarada |
total. zarada |
1. 1917 |
$36,500,000 |
$39,221,279 |
2. Star Wars: The Rise of Skywalker |
$15,059,000 |
$478,169,690 |
3. Jumanji: The Next Level |
$14,000,000 |
$257,124,981 |
4. Like a Boss |
$10,000,000 |
$10,000,000 |
5. Just Mercy |
$10,000,000 |
$10,435,988 |
6. Little Women |
$7,650,000 |
$74,031,009 |
7. Underwater |
$7,003,000 |
$7,003,000 |
8. Frozen II |
$5,761,000 |
$459,384,042 |
9. Knives out |
$5,725,000 |
$139,621,744 |
10. Spies in Disguise |
$5,108,000 |
$54,616,429 |
Producenti drame Little Women su nekoliko puta vrlo otvoreno kazali da su razočarani „ograničenim uspjehom“ naslova. S druge strane, film je profitibilan već od prošle sedmice i još uvijek se drži sredine ljestvice po pitanju zarade. Little Women je povratio svoj budžet, imajući najveći rashod na plaćama nekoliko zvučnih imena u glumačkoj postavi, a to je učinio naspram konkurencije žanrovskih, ili bolje rečeno – filmova koji bolje odgovaraju američkoj publici čisto jer sadrže pristojnu dozu eskapizma. Držeći to na umu, teško je shvatiti kako su Greta Gerwig i producenti iza nje došli do svojih početnih projekcija. Ne bi bilo realno da film preuzme vrh ljestvice od naslova nalik na Star Wars i Jumanji, ali s druge strane, film je u realnom smislu uspješan.