Nakon nekoliko godina na vrhu ljestvice najunosnijih filmova ponovo se nalazi naslov sa klasičnim čudovištem iz Universalovog horor trezora. Mada se baš ne nalazi na rangu velike „Nesvete trojke“ Dracule, Wolfmana i Frankensteina, The Invisible Man se u novom ruhu podarenom od strane režisera i scenarista Leigha Whannella uspio domaći vrlo dobrog rezultata na domaćim blagajnama sa 29 miliona dolara zarade preko trodnevnog premijernog vikenda.
The Invisible Man je treći pokušaj Universala da u kino-dvorane plasira naslov sa svojim klasičnim čudovištima u nadi da će sa tim filmom oživjeti interes šireg gledateljstva i pohodnika kino-dvorana za tim intelektualnim vlasništvom. The Wolfman iz 2010. sa Beniciom Del Torom i Anthonyjem Hopkinsom u glavnim ulogama je bio prvi ozbiljni pokušaj, ali i prvi koji bi službeno trebao započeti kontinuitet takozvanog „Mračnog univerzuma“ – Universalovog pandana MCU-ja. Pokušaj ipak nije urodio plodom, pa je Universal pokušao ponovo sedam godina kasnije sa The Mummy, na čijem čelu ispred kamera bio Tom Cruise, a iza njih Alex Kurtzman.
Unosi su redom ostvarili 140 i 400 miliona dolara zarade nasuprot budžeta od 150 i 125 miliona dolara. The Mummy je ostvario bitno bolju zaradu (ipak, treba imati na umu da je sedam godina dovoljno dug vremenski period da je inflacija američkog dolara bitan čimbenik u računjanju stvarne brojke) budući da je zvijezda filma bio Tom Cruise, a uglavnom akciona podloga filma je bolje prošla na stranom, odnosno kineskom tržištu koje je otvorenije akcijskim spektaklima daleko više nego hororima. Ipak, nijedan film nije uspio zapaliti iskru koja bi oživjela Universalov filmski univerzum sa klasičnim čudovištima. Dalje, iako je film bio profitabilan za studio, The Mummy je usporedno loše prošao na domaćem tržištu, pošto je manje od 20% zarade došle iz blagajni domaćih kino-dvorana.
Ono čime se Whannellov The Invisible Man bitno razlikuje od gore opisana naslova jeste činjenica da je njegov budžet u svojoj cijelosti jedna desetina produkcijskog budžeta The Wolfman ili The Mummy. Leigh Whannell je snimio i u kina za Universal plasirao The Invisible Man za sedam miliona dolara, a ako tome dodamo i budžet za marketing u istoj vrijednosti, dobivamo 14 miliona sveukupnog rashoda filma, što je naslov povratio u svoja prva tri dana igranja i postao profitabilan, bukvalno, preko noći.
Sada, bacimo pogled-dva i na ostale konkurente na ljestvici:
Film |
vikend zarada |
total. zarada |
1. The Invisible Man |
$29,000,000 |
$29,000,000 |
2. Sonic The Hedgehog |
$16,000,000 |
$128,293,652 |
3. The Call of the Wild |
$13,205,000 |
$45,860,651 |
4. My Hero Academia: Heroes Rising |
$5,109,247 |
$8,482,448 |
$4,300,000 |
$197,368,385 |
|
6. Birds of Prey |
$4,100,000 |
$78,782,133 |
7. Impractical Jokers: The Movie |
$3,545,000 |
$6,622,091 |
8. 1917 |
$2,670,000 |
$155,867,069 |
9. Brahms: The Boy II |
$2,622,381 |
$9,770,000 |
10. Fantasy Island |
$2,330,000 |
$24,059,653 |
Miljenik publike, Sonic The Hedgehog je zadržao prednost nad The Call of the Wild i Harrisonom Fordom u glavnoj ulozi sa malo manje od tri miliona dolara razlike. Odmah iza njih po rednom broju, ali podaleko po profitu, jesu mladi superjunaci u My Hero Academia: Heroes Rising koji su ostvarili skroman profit od $5,109,247 preko vikenda. Odmah iza njih je Bad Boys for Life, naslov koji se sprema za život u začelju ljestvice, ali gdje će studiju ipak uredno zarađivati po nekoliko miliona dolara svakog vikenda dok ne napusti kina. Jedan takav radišni naslov je napustio listu ove sedmice. Nakon 12 sedmica igranja u kino-dvoranama, Jumanji: The Next Level je napustio prvih deset najunosnijih naslova, sa profitom od 313 miliona dolara na domaćem tržištu i lijepih 477 na stranim, odnosno 790 miliona sveukupne zarade.