Plavi jež u tenisicama je imao dobar vikend u kino-dvoranama, započevši svoje igranje sa 71 milionom dolara zarade. Kako su projekcije predviđale, Sonic The Hedgehog 2 je pretrčao preko crte bez puno brige od strane konkurencije, koja se našla u prašini iza Sonica i njegove družine. Da stvari idu u dobrom pravcu za nastavak zadnjeg pretpandemijskog blockbustera, bilo je očito u petak, kada je Sonic The Hedgehog 2 zgrnuo 26,5 miliona dolara, sa i više nego ugodnom razlikom između sebe i Ambulance, novim akcijskim spektaklom u režiji Michaela Baya, koji je tokom svojeg prvog dana igranja zaradio anemičnih 3,1 miliona dolara, završivši svoj uvodni vikend na četvrtom mjestu, odnosno iza Morbiusa i The Lost City.
Jedina tijesna utrka je bila ona za drugo mjesto, vođena između ova dva spomenuta naslova, u kojoj je The Lost City, pustolovni film sa Sandrom Bullock u glavnoj ulozi, ipak izgubio od Morbiusa. Sada bacimo pogled na konkretne brojke:
Film |
vikend zarada |
total. zarada |
1. Sonic The Hedgehog 2 |
$71,000,000 |
$71,000,000 |
2. Morbius |
$10,200,000 |
$57,077,221 |
3. The Lost City |
$9,165,000 |
$68,854,159 |
4. Ambulance |
$8,700,000 |
$8,700,000 |
5. The Batman |
$6,550,000 |
$359,052,000 |
6. Everything Everywhere All at Once |
$6,059,263 |
$8,428,962 |
7. Uncharted |
$2,650,000 |
$142,952,218 |
$625,000 |
$803,815,848 |
|
9. Selena |
$402,280 |
$620,364 |
10. Sing 2 |
$220,000 |
$162,319,630 |
Vikend je bio i više nego dobar za Sonic The Hedgehog 2, no isti period je bio poguban za Morbiusa. Projekcije koje smo imali priliku vidjeti uoči vikenda su previđale osjetan, ako već ne i snažan pad zarade, no Sonyjev najskoriji unos u vlastiti filmski univerzum je premašio i najcrnija predviđanja. Po projekcijama, očekivali smo pad od 50% u najboljem slučaju, a do 70% u najgorem, no sa 10,2 miliona dolara Morbius je na koncu doživio pad od čak 74% u odnosu na svoj uvodni vikend. To sigurno nije ono što su studio i producenti očekivali, imajući na umu i ispod prosječni rezultat početka igranja filma.
Srećom po Sony, za razliku od Disneyjevih superherojskih filmova, čiji budžeti iznose između četvrt i pola milijarde dolara, Morbius je daleko jeftinija produkcija, što znači da će gubitak biti niži. Bez obzira na relativni obim gubitka, odsustvo stvarnog i opipljivog uspjeha nije ono što rukovodstvo Sonyja priželjkuje u trenutku kada ovaj studio pokušava da se odvoji od Marvel Studiosa i Disneyja i započne razvijane vlastitog brenda superherojskih filmova.