Nova sedmica na programu Sarajevo grad filma

Nova sedmica na programu Sarajevo grad filma

Program Mjesec kratkih filmova snimljenih u Sarajevu kao dio projekta “Sarajevo grad filma” besplatno je dostupan online gledateljima širom svijeta. Program su organizovali Sarajevo grad filma UNESCO-a i Grad Sarajevo.

Ekskluzivan izbor 33 kratka filma dostupan je online na platformi kina Meeting Point: Ondemand.kinomeetingpoint.ba, na linku: https://ondemand.kinomeetingpoint.ba/page/sgf-2022/. Svakog dana dostupan je novi kratki film, a od trenutka postavljanja može se gledati idućih sedam dana.

“Sarajevo grad filma” je projekt Obala Art Centra - Sarajevo Film Festivala, pokrenut s misijom da otkrije, pruži podršku i promovira talenat filmskih stvaralaca te da omogući njihovu suradnju i razmjenu iskustva u stvaranju zajedničkog filmskog djela. U okviru ovog projekta je u periodu od 2008. godine do danas više od 300 mladih režisera, scenarista, producenata, glumaca, snimatelja, montažera svoje kratke filmove snimilo u Sarajevu. Neki od filmova imali su izuzetno uspješan festivalski život i ostvarili međunarodni uspjeh.

Novi filmovi u ovoj sedmici – od danas, 12. aprila, su: Trojka / Route 3 (Thanasis Neofotistos), Revizor (Catalin Musat), Frigidance (Kelmend Karuni), Jutarnje molitve (Konstantina Kotzmani, Katarina Stanković), Šoping (Alen Drljević), Scene sa ženama (Nikola Ljuca) i Edina (Nóra Lakos). Svi filmovi su titlovani na engleski jezik.

Na platformi Ondemand.kinomeetingpoint.ba uz pojedine filmove je kao bonus sadržaj postavljena i video poruka dijela autorske ekipe filma.

NOVI FILMOVI NA PLATFORMI:

Trojka / Route-3
(Thanasis Neofotistos)
Dostupan: 12.-18.4.

Vrućeg, ali kišnog dana u Sarajevu, u tramvaju Trojka, starija gospođa u leopard haljini počasti putnike sočnim narančama. Nađa, princeza-tinejdžerka u svom ružičastom hidžabu; Luka, mladi nasilnik; pravoslavni svećenik; i još puno običnih ljudi u ovom tramvaju koji nemaju ništa zajedničko, osim sočne kriške naranče. Svi osim sramežljivog, ali napaljenog tinejdžera po imenu Amar.

REVIZOR
(Catalin Musat)
Dostupan: 13.-19.4.

Nasilna svađa u jednom tramvaju između revizora i pijanca bez karte neočekivano prerasta u priliku za prijateljstvo.

FRIGIDANCE
(Kelmend Karuni)
Dostupan: 14.-20.4.

Kako bi bilo usuditi se? Tokom bizarnog časa tanga bez muzike svi se pretvaraju da plešu. Svi prate upute plesne instruktorice, koja parove koje podučava navodi na sve strastveniji pristup tangu. Jedna od učenica, Ema, pokušava odbaciti tu apsurdnu situaciju i bar jednom biti onakva kakva zaista jeste, zbog čega povlači potez koji bi mogao narušiti ravnotežu čudne zbilje u kojoj se nalazi.

JUTARNJE MOLITVE
(Konstantina Kotzmani, Katarina Stanković)
Dostupan: 15.-21.4.

Djevojka i momak upoznaju se u toaletu jednog kluba. Oboje na drogama, besciljno šetaju ulicama Sarajeva. Završavaju u nekom stanu, izvode ludosti i maze se. Sve dok bezbrižnu atmosferu ne prekine prisustvo treće osobe.

ŠOPING
(Alen Drljević)
Dostupan: 16.-22.4.

Uvijek sam bio fasciniran paralelnim svijetom koji postoji iza vrata velikih šoping centara. Kao da iza tih vrata ne postoje svakodnevni ljudski problemi. Pa ipak, kad potrošimo novac, moramo se vratiti, kroz ta ista vrata, u stvarnost…

SCENE SA ŽENAMA
(Nikola Ljuca)
Dostupan: 17.-23.4.

Svaki dan Mirza provodi sa ženama. Svaki dan on nanovo mora da ih obiđe i učini sve da ih usreći. Danas se on oprašta sa svima.

EDINA
(Nóra Lakos)
Dostupan: 18.-24.4.

Zaigrana priča o jednonoćnoj ljubavnoj avanturi između pisca i njegove kreacije. Međutim, pisac izgubi moć mijenjanja lika i priče te više ne može pobjeći od svog idealnog ženskog lika.

Prethodna
Mark Molloy preuzima režiju "Beverly Hills Cop 4"
Sljedeća
Epsko ostvarenje “The Northman“ Roberta Eggersa u kinima