Samo par mjeseci nakon lansiranja platforme i obećavajućeg počekta rada, streaming servis za kratki sadržaj, Quibi, nalazi se u vrlo nezavidnom položaju na tržištu sa svega nekoliko miliona pretplatnika i bez jasnog puta ka sticanju novih korisnika, ili zadržavanja trenutnih nakon isteka besplatnog probnog roka od tri mjeseca. Uprkos eksploziji interesa koji je uslijedio nakon lansiranja, Quibi se vrlo brzo susreo sa ovom problematikom, a položajem streaming platforme u poredbi sa drugim konkurentima nije zadovoljan ni Jeffery Katzenberg, šef i jedan od osnivača streaming servisa.
O nevoljama svoje streaming platforme, Katzenberg je govorio za američki dnevni list The New York Times, u intervjuu u kojem je prenio svoje razočarenje mlakim dočekom Quibija od strane korisnika. Nagla silazna putanja je iznenadila veterana kapitalnog ulaganja koji je između ostalog ostavio traga i na poslovanje bitnih igrača u zabavnoj industriji kao što su DreamWorks i Disney. Na upit novinara o uspjehu Quibija, Katzenberg je otvoreno rekao:
Nije ni blizu onome što smo očekivali. Je li riječ o lavini ljudi koje smo očekivali nakon lansiranja i na koje smo ciljali? Odgovor je „ne“. Nije blizu onoga što smo očekivali. Ni blizu toga.
Katzenberg je pad relevantnosti Quibija potom povezao sa epidemijom te izrazio žalost što lansiranje platforme nije bilo odloženo za neko drugo, sretnije vrijeme. Od lansiranja, Katzenberg i rukovodstvo platforme su neprestano hvalili producente svojeg sadržaja, uglavnom poznate osobe čiji je angažman trebao ujedno služiti i kao marketing za cijelu platformu, no trud očito nije urodio retencijom korisnika.
Zadržavanje gledatelja je glavni čimbenik u uspjehu bilo kojeg streaming servisa. Jedan pretplatnik postaje biti unosan u stvarnom smislu za Netflix, Amazon Prime ili Hulu tek sa drugim ili čak trećim mjesecom pretplate, odnosno kada njegova „članarina“ postane pouzdana. Da bi se uopće došlo do te pouzdanosti, korisnik mora biti uvjeren da se isplati ostati na toj platformi na duže vrijeme. Bez nekog vrlo privlačnog sadržaja na platformi isključivo dostupnoj na pametnim telefonima, nije teško shvatiti zašto se tako malo ljudi odlučuje ostati na pretplati Quibija.
Ipak, Katzenberg i ostali osnivači ne odustaju od platforme, najavljujući neku vrstu promjene u dizajnu i načelima koji bi trebali preokrenuti sreću Quibija. Konkurencija na tržištu streaming servisa trenutno nikada nije bila oštrija. Netflix i Amazon su još uvijek na vrhu, bez sumnje, a ispod njih se nalaze servisi srednje kategorije kao što su Hulu, Disney+, CBS All Access i Apple TV+. Čak i neupućenom čitatelju treba upasti u oči da se čak i Disney sa svim svojim IP-ovima muči na ovom tržištu.
Dalje, Quibi zbog svoje posvećenosti kratkom formatu sadržaja potom nailazi i na konkurenciju od strane besplatnih platformi sa sadržajem stvaranim od strane korisnika koji imaju sve prednosti tehnologije, bez potrebe za ulaganjem početnog kapitala u produkciju svojeg sadržaja. Ukratko, sa ovako šarenom ponudom, tržište je naklonjeno korisniku, a ne pružatelju usluge i Quibi kaska u borbi za te korisnike.