Geralt od Rivije je iskočio iz sedla svog vjerog konja na stranicama knjiga i popeo se na sami vrh popularnog streaming servisa. Netflix je sa javnošću odlučio podijeliti neke brojke vezane za sadržaj na njihovoj platformi, a The Witcher je značajno figurirao u dvije kategorije. Naime, serija smještena u svijet epske fantastike sa Henryjem Cavillom u ulozi naslovnog Vješca bila je druga najgledanija serija u 2019, samo iza Stranger Things, te šesti sveukupno najgledaniji sadržaj na Netflixu – iako je stigla pred oči gledatelja tek u decembru.
Naravno, u pitanju su interne brojke, koje ne možemo nezavisno potvrditi ili opovrgnuti, ali zbog ogromnog novonastalog zanimanja za djelo i svijet Adrzeja Sapkowskoga bilo bi opravdano vjerovati Netflixu na riječ. Vještac nam je stigao iz pera Sapkowskoga u devedesetima, ali njegov lik je postao slavan izvan matične Poljske tek nakon što je poljski razvojni tim CD ProjektRed razvio niz izuzetno popularnih video igara. S time na umu, The Witcher je gotovo odmah imao ugrađenu publiku, to jeste osobe koje su igrale i uživale u igrama CD ProjektReda, ali serija je očito dotakla zanimanje i šireg gledateljstva, a neki ga već slove za mogućeg nasljednika Igre prijestolja.
Taj naslov možda ne laska The Witcheru koji, premda spada okvirno u isti žanr kao i Igra prijestolja, tonalno odstupa od estetike koju bi obožavatelji GoT-a tražli u drugoj seriji. Bez ulaska u spoilere, način na koji je priča prve sezone The Witchera predstavljena gledateljima se također bitno razlikuje od vrlo linearnog narativa Igre prijestolja.