Novi unos špijunsko-akcijske franšize, Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One, danas stiže u američke kino-dvorane, a uoči premijere pristižu i projekcije zarade.
Predviđanja se kreću u rasponu od 60 do 75 miliona dolara za uobičajeni trodnevni vikend, dok portal Box Office Pro predviđa zaradu do 110 miliona za produženi. Bez uračunavanja inflacije, Dead Reckoning je na dobrom putu da sustigne i preduhitri Mission: Impossible: Fallout iz 2018, ali i da utaba dobar put za dugoročni uspjeh filma.
Dotaknimo se i očitoga – Dead Reckoning počinje sa igranjem usred radne sedmice. Taktička odluka Paramounta, kako se može naslutiti, zbog vrelog vikenda koji slijedi. Dead Reckoning ove sedmice neće imati premca u kinima, ali već sljedeće će imati dva u obliku Barbie te Nolanovog Oppenheimer. Neobični par stiže u tandemu 21. jula, što novom Mission: Impossible filmu ostavlja devet dana da ubere što više novaca prije nego što ruke drugih berača zaposegnu za granama.
Premda se iz nekih kutaka na Barbie gleda s podsmjehom, ovaj film bit će ozbiljan igrač u kino-dvoranama. Poznata marka, kao i kombinacija Margot Robbie i Ryana Goslinga u glavnim ulogama glavni su atributi filma. Tu su potom dobra reakcija na trailer te poveći broj spominjanja na društvenim mrežama, kao dodatni nagovještaji snažnog početka igranja.
O ishodu svih nagađanja, dakako, bit će više riječi u sljedećem izdanju našeg redovnog box office osvrta.