Prvi septembarski vikend u kino-dvoranama liči podosta na zadnji vikend augusta. Trend niskih zarada se nastavlja, a isti je ovog vikenda bio očitiji nego ranije, ako ništa, zbog odsustva novih filmova koji bi mogli „prodrmati“ kina iz sna. Po prvi put u 2022. vikend privodimo kraju bez ijednog (zaista) novog naslova na našoj ljestvici od deset najunosnijih filmova u američkim kino-dvoranama.
Umjesto toga, na ponudi imamo dva filma koji ponovo igraju u kinima – Spider-Man: No Way Home i Jaws. Superherojski spektakl iz združene radionice Marvela i Sonyja je zauzeo prvo mjesto sa šest miliona dolara, što je osjetno manje od izvornog debija koji je, podsjetimo se, iznosio vrtoglavih $260,138,569 te predstavljao injekciju adrenalina koja je filmskoj industriji koncem 2021. bila prijeko potrebna. Odmah ispod prošlogodišnjeg prvaka imamo i ovogodišnjeg. Top Gun: Maverick je doživio blagi porast prodaje ulaznica u svojoj petnaestoj sedmici igranja, čime se vratio na drugu mjesto. The Invitation ove sedmice nalazimo na petom mjestu, uprkos tome što je film doživio relativno nizak pad zarade od 30%.
Bacimo pogled na konkretne brojke dolje:
Film |
vikend zarada |
total. zarada |
1. Spider-Man: No Way Home |
$6,000,000 |
$6,000,000 |
2. Top Gun: Maverick |
$5,500,000 |
$698,829,744 |
3. DC League of Super-Pets |
$5,450,000 |
$80,806,000 |
4. Bullet Train |
$5,400,000 |
$85,932,558 |
5. The Invitation |
$4,705,000 |
$13,749,963 |
6. Beast |
$3,640,000 |
$25,419,575 |
$3,130,000 |
$358,867,065 |
|
$2,446,000 |
$339,962,296 |
|
9. Dragon Ball Super: Super Hero |
$2,405,000 |
$34,547,582 |
10. Jaws |
$2,300,000 |
$2,300,000 |
Konačna sveukupna vikend zarada iznosi $49,233,204, što znači da je prodaja ulaznica u padu još jednu sedmicu za redom. Da stvari budu još gore, trend se nastavio uprkos velikom rezanju cijene ulaznica za vrijeme prazničnog vikenda. Amerikanci su slavili svoj Dan rada, tokom kojeg su lanci kino-dvorana srezali cijene na tri dolara, sa nadom da će razliku u cijeni nadomijestiti velikim volumenom prodaje. To je pomoglo u tri slučaja - Top Gun: Maverick, Minions 2: The Rise of Gru i DC League of Super-Pets, koji su doživjeli rast zarade u rasponu od 15% do 30%.
Naravno, dva od tri spomenuta filma su orijentirani prema porodičnom doživljaju, dok je Maverick klasični blockbuster za kojim je američko tržište očito vapilo zadnjih nekoliko godina. Za ostale filmova, posrijedi je bio neosjetan impuls, a studiji i lanci kino-dvorana sada strpljivo čekaju da septembar prođe, sa nadom da će se interes publike vratiti u oktobru i novembru.