Kick-Ass 2: Znatno slabiji nastavak

kick-ass2-dvd-blu-ray-s-1000x400Piše: Sead Vegara

Strip scenarista Mark Millar i crtač – ilustrator John S. Romita su sa stripom (mada bi ispravan izraz bio grafička novela) „Kick-Ass“ uspjeli da naprave svojevrsnu satiru (parodija bi bila prejaka riječ) na super junake. Strip je zapao za oko britanskom sineastu Matthewu Vaughnu (Layer Cake) koji je 2010. zajedno sa koscenaristikinjom Jane Goldman pretočio zaista izvrsnu priču u odličan scenario i uz dosta poteškoća, koje su u glavnom bile finansijske prirode, snimio film. Smotani srednjoškolac Dave Liziewski (Aaron Taylor-Johnson) dolazi na ludu ideju da se maskira u super heroja Kick-Assa i sprovodi pravdu na njujorškim ulicama. Nakon nekoliko uspješnih pokušaja (i velikog broja sljedbenika na Internetu) uvaljuje se u nevolju sa gangsterima iz koje ga vade „pravi“ super junaci: Hit-Girl (Chloe Grace Moretz) i Big Daddy (Nicolas Cage).

reditelj: Jeff Wadlow; uloge: Aaron Taylor- Johnson, Chloe Grace Moretz, Jim Carrey; 2013.

IMDb rejting: 6.8/10

Rottne Tomatoes rejting: 29%

2013-movie-preview-kick-ass-2Ko posegne za prvim dijelom uvidjet će da ono što ga čini posebnim i različitim od ostalih celuloidnih adaptacija stripova jeste sama tematika i način na koji je reditelj Matthew Vaughn sve to prikazao: puno nasilja, gomile ubijenih, sočnih psovki, modificiranog i fetišiziranog oružja te refernci na druge filmove, muziku i stripove. Nastavak koji je uslijedio tri godine kasnije pod nazivom Kick-Ass 2 u kojem se Vaughn prihvatio produkcije je znatno slabiji. Režija je pripala Jeffu Wadlowu koji baš i nije dorastao tom zadatku što je očito iz njegove nemoći da se drži na terenu koji mu je tako dobro pripremio Vaughn sa prvim dijelom.Gomila likova, nekoliko paralelnih radnji, opet sve začinjeno sa nasiljem koje je ovdje samo sebi svrha, i masa ubijenih i osakćenih. Sve to odaje osjećaj prezasićenosti koji se najviše ispoljava na samom završetku filma – obračunu između super heroja i super zlikovaca. Reditelj Matthew Vaughn je na kraju prvog dijela upriličio obračun praćen Morriconeovom muzikom iz spaggethi westerna Sergia Leonea Za šaku dolara i hommage sceni iz filma Johna Wooa Better Tomorrow dok je Wadlow u nastavku to završio na poprilično traljav način. Ako želite koliko-toliku originalnost, pogledajete prvi dio.

 
Prethodna
Devil: Mistične religiozne poruke
Sljedeća
Bleeder: Univerzalna neorealistična nota