kino

Kino i televizija: Monomitovi i bitka za publiku, vol.2

Piše: Lejla Panjeta Rat od 1930-ih do 1980-ih između televizije i kina na kraju je završio primirjem, kada su filmski producenti od zlikovca televizije napravili partnera. Cinemascope je prilagođen TV formatima. VHS je bio uspješna sestrinska industrija filmova. Dolby Surround i DVD-ovi sve su se više usavršavali u pogledu tehnološke jasnoće slike, formata i dodatnog marketinškog materijala, kao i oglašivača za filmsku industriju i kino.

Kino i televizija: Monomitovi i bitka za publiku, vol.1

Piše: Lejla Panjeta Danas su male šanse da ćemo nešto propustiti na televiziji ako odemo napolje. Imamo slobodu izbora da premotavamo unazad, pauziramo, gledamo kada i kako želimo bilo koji od sadržaja na oltaru zabave u našem intimnom prostoru. Pravila igre nisu se promijenila od 1990-ih, ali kvalitet tehnologije jeste.

Horor “Abigail“ u kinima od 18. aprila

Rediteljski dvojac, Matt Bettinelli-Olpin i Tyler Gillett, koji stoji iza zastrašujućih hit horor filmova kao što su Spremna ili ne, Vrisak (2022) i Vrisak VI, pripremio nam je britku, krvožednu, novu verziju vampirskog filma.

Zločinci protiv osnovnih postavki kino-bontona

Piše: Sead Vegara Kao i kod većine stvari koje morate dijeliti s drugim ljudima, u kinu često morate izdržati nepristojna ponašanja ljudi koji na filmske predstave idu prvenstveno zbog socijalne komponente, a ne da na miru sjede i uživaju u filmu.